✨10 bölüm✨

5 2 0
                                    

Bölüm geldi fazla uzatmıyıcam iyi okumalar kuzular❤

Herşeye kırğın gidiyorum ona kendime bu şehire yaşadıklarıma kimdi beni bu hale getiren benmiydi kendi kendime bunu yaşatan yoksa omuydu beni bu hale getiren fazlamı sevmişdim onu fazlamı bağlanmışdım ona çokmu değer vermişdim ona evet kaç ay lazim kalbimden silmek için 1 aymı 2 aymı 10 günmü 2 yılmı yoksa ölene kadarmı sanmıyorum bu şehirden gitsem bile unutucağımı zerre inanmıyorum ben nereye gidersem gideyim kalbimde olduğu sürece ben hala onu sevmeye devam edicem nereye gidersem gideyim oda benimle birlikde gidicek her yere sonbaharda dökülen yaprak gibiyim ilkbaharda çiçeklenip sonbaharda solarak dökülen yaprak gibi çiçek gibi her son iyi bir sonla bitmez ki mutsuz sonlada biter buna alışmak lazım bazıları alışmak istemez hep iyi sonla bitmesini bekler uğraşır ama benim hayatım iyi ve mutlu sonla bitmesi için uğraşıcak kimse yok ben bile uğraşamıyorum her şeye o kadar uzağım ki mutluluğa bile  içimden hiç bişeye karşı uğraşmak geçmiyor ben onu sevmekde vaz geçip bu şehri terk etim gün her şeyden vaz geçtim her şeyimden imkansız şeylerini hayalini kurmak asla ama asla istemem çünkü yıkılınca kendin kalkmak zorunda kalıyosun ve o hep imkansız olarak kalıyor imakansız olmaması için çabalaman lazım ama bende çabalayacak inanıcak gücüm yok ben gücümde kayp etim tüm bedenim acı içinde sanki zehirli sarmaşık gibi her tarafım kaplamış ve mutlu olmama izin vermiyor onu unutursam belki her şey yoluna girere ben yine eski ben olurum ama anca onu unuta bilirsem işte karşıma çıkma diye gidiyorum istemedi için gidiyorum acı çekmek istemedim için senden gidiyorum mutlu ol diye gidiyorum seni unutuyim diye gidiyorum hayatına karşına çıkıp fazlalık olmuyim diye gidiyorum hiç tanışmamış gibi olalım diye gidiyorum sırf sen beni görme mutlu ol diye ben her şeyden vaz geçip gidiyorum ben kendimi düşünmem lazımken yine seni düşünüyorum kendim mutlu olmam gerekirken sen mutlu ol diye gidiyorum işte aramızdakı fark bu sen istemezsin uğraşmazsın sevmeyi bile denmek istemezsin korkak gibi kaçıp gidersin bense senin için her şeyimden vaz geçip giderim ben senin mutluluğumdan vaz geçtim sırf sen mutlu ol diye üzülme beni görüpte üzülme diye gidiyorum bensiz yoluna devam et diye yağmurlu havalardan hep sevmem demişdim bunları yazarken bile yağmur yağıyor içim yanarken içimi serinletmek için belkide kim bilir ilk defa içim yanarken içimdeki ateşı söndürsün istedim kalbım yok olup giderken biri söküp alısın istedim ağlamak istemiyorum senin için göz yaşı dökmek istemiyorum beni sevmedin için gidiyorum yok oluyorum sen görmüyosun seni sevdimi söylüyorum görüyosun ama istemiyorsun olsun ben seni böylede severim ama artık bu son çırpınışımdı bu sondu şuan bu şehire veda edip gidiyorum ya içimde olan senide burda bırakıp gidiyorum sanada veda ediyorum burda tam şuanda hoşcakal gökyüzüm ....

Uçağa çoktan binmişdik yanımda ege vardı küçüklümden beri uçaklardan korkardım  binmek istemezdım çok garıp şuansa hiç korkmuyomuşum gibi uçaktayım ben içimde onu öldürürken her şeyı öldürmüşüm meğerse korkularımı heyecanımı eğlencemi mutluluğumu  doğru ya ben içimdeki o çocuğu öldürmüşüm egeye döndümde muzlu sütünü içiyodu ciddenmi kaç yaşına geldi hala muzlu sütümü ah şaka gibi

Ege~niye öyle bakıyosun
Hiç kazık kadar olupta muzlu süt içmek garıp geldi djsjs
Ege~tadı çok güzel arkada bir tane çocuk vardı o verdi bende kırmadım aldım al bak tadına
Yok ya iç sen
Ege~al bak işte mükkemel bişey al al
Iyi ver ahh çocuk gibisin dndj
Ege~ee nasıl tadı
Oww çok güzel izmirdede var dimi bunlardan
Ege~evet var noldu hani istemiyordun
Artık istiyorum bana bir koli al tamamı
Ege~sjsjsj tamam küçük cadı alırım hepsini bitirme ver bana
Yoooo artık benim yeterince içtin sen bırak ben içeyim alırsın izmirden sen kendine banada tabi
Ege~hadi yaa küçük hanıma bak sen
Tabi ehehe

Dalga geçiyordum ama galiba bağımlısı oldum tadı efsane bişeydı vaz geçmedim ilk şeyi buldum dndjd sonunda uçak izmire varmışdı bavularımız indirip uçaktan aşağıya indik izmire gerçekten çok güzel bir yerdi  gezicek yerleri şehri bile güzeldı izmir demişken aklıma bir kitap geldi çok seviyorum o kitabı bana gerçek aşkı anlatan bir kitap (yazar aşık bu kitaba ehehe aranızdada seven varmı bilmiyorum yoksa okuyun aşık olucaksınız) egeninzimiri 3391 klometre mesafeli bir aşk ama bir o a kadarda güzel bir aşk benim için işte aşk bu uğraşmak çabalamak vaz gecmemek güzel sevmek bu kitap bana bunu öğreti gelmeyenegiden adamın sevgisini  aşık olmak imkansız diyildi yeterki vaz geçme hayatınını sonuna kadar son nefesine kadar sevmektir gerçek aşk bana gerçek aşkı öğreten kitap severmiydin bir gün beni egenin izmiri sevdi gibi gelirmiydin yanıma izmirin egeye giti gibi aramızda o kadar klometre yok ama benim için gelmen her şeye bedeldi bağlanırmıydın bana egenin izmire bağlandı gibi severmiydin beni izmirin sevdi gibi sanmam ben senin için izmir olurum ama sen benim icin ege olamazsın olmakta istemezsin çünkü biz yokuz.

Seni BuldumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin