edser hayalî sahne part 2

274 31 4
                                    

Eda:Ee peki madem. Ama utanırım ben.

Serkan:Utanmana hiç gerek yok inan bana.

Eda:Peki gidelim o zaman.

Birlikte ormandaki bir dag evine gelirler.(dağ evini geçen bölüm gösterdim.)

Devamı...

Eda:Ee napiyoruz şimdi nasıl yapicaz.

Serkan:Önce otur ben bı kahve yapayım bize kahveyi içerken konuşuruz bunları olur mu?

Eda:Tabi burda patron sensin nasıl olsa (gülerek der bunu)

Serkan:O zaman ben kahveleri yapıyorum.

Eda:Yardım etmemi ister misin.

Serkan: Aslında bir konuda yardım edebilirsin.

Eda:Hangi konuda?

Serkan: Mesela kahveyi nasıl içersin?

Eda:Ben aslında daha yumuşak içim kahveleri severim

(Yazarıniz bir kahve hastası ve hep yumuşak içim içerim ben o yüzden Edada öyle içsin akdjaaldkqdks)

Serkan: Tamamdır o zaman.

Serkan mutfağa geçer ve kahveleri hazırlar.Eda'da o sırada etrafı incelemeye başlar. Çok geçmeden Serkan gelir.

Serkan:Kahveler hazır.

Kahveyi edaya uzatır ve otururlar.

Eda:Kahve için teşekkür ederim.

Serkan:Rica ederim.

Eda:Ee nasıl yapicaz yani nasıl bir çekim yapıcan sen.

Serkan:Ya ben böyle daha doğal bir çekim yapmak istiyorum açıkçası.

Eda:Anladım o zaman kahveler bitince başlayalım.

Serkan:Tabi

Eda:Yanlız ben nasıl poz vericem yani bu konu hakkında hiç deneyimim yok açıkçası rezil olmak istemiyorum.

Serkan:Sen merak etme rezil falan olmayacaksın ben eminim buna kendin ol yeter.

Eda:Tamam o zaman.

Kahvelerini bitirirler.

Serkan:Benim kahvem bitti seninde bittiyse başlayalım mı ne dersin?

Eda:Tabi başlayalım.

Eda ve Serkan dışarı çıkar. İlk çekimi dışarıdaki verandadır.
Eda ordaki masaya oturur.

Serkan:Evet çok güzel şimdi biraz daha gülümse.

Eda gülümser ve Serkan tekrar ve tekrar edaya tutulur. Eda da onu kendine çeken bir elektrik var gibidir.

Bu şekilde çekimi tamamlarlar.
Akşam olur eda ve Serkan şöminenin yanında oturmuş çektikleri fotoğraflara bakıyorlardır.

Serkan:Bence hepsinde çok güzel çıkmışsın.

Eda:Teşekkür ederim. Açıkçası bu kadar iyi olacağını bende düşünmüyordum çünkü bu benim ilk deneyimimdi.

Serkan:İlk denemeye göre baya başarılısın.ıı sen bide ben 
sana birşey sorucam eğer izin verirsen.

Eda:Tabi dinliyorum.

Serkan:Hiç model olmayı düşündün mü?

Eda: Açıkçası hiç böyle birşeyi düşünmedim. Yani ben aslında göz doktorluğu okuyordum ama birkaç nedenden dolayı okulumu bitiremedim.

Serkan: Anladım. Eğer sakıncası yoksa okulu neden bıraktın?

Eda: Doğruyu söylemek gerekirse bu biraz daha özel bir neden belki zamanı gelince tabi o zamana kadar konuşmaya devam edersek anlatırım.

Serkan:Peki sen ne zaman anlatmak istersen ben yanındayım ve ben açıkçası senle konuşmaya devam etmek istiyorum.Tabi sende istersen?

Eda:Ben tabiki isterim.

Serkan edaya eda da Serkana telefon numarasını verir. Biraz daha oturduktan sonra kalkarlar. Serkan edayi evine bırakır.

Eda: Bıraktığın için tekrar teşekkür ederim aynı zamanda bu güzel gün içinde.

Serkan:Asıl ben teşekkür ederim teklifimi kırmayıp benimle çekim yaptığın için.

Eda:O zaman iyi geceler Serkan. Görüşmek üzere.

Serkan: Görüşmek üzere eda. İyi geceler.

Eda evine girer serkanda kendi evine gider.

(Serkan ailesi ile yaşıyor ama Aydan dışarı çıkabiliyor dizideki gibi bir sorunu yok yani)

Serkan çok yorgun olduğu için direkt odasına çıkar ve bugün olanları düşünür.

Aynı şekilde eda da yavaş yavaş serkandan etkilenmeye başlamıştır ama eda ona aşık olup onu üzmekten korkuyordur.
Çünkü o hastadır ve belkide ölücektir o yüzden kendini Serkana çok fazla kaptırmamaya karar verir.
Eda her ne kadar Serkana kendini kaptırmamaya çalışsa da gece serkani düşünerek uykuya dalar.

Aynı şekilde Serkan da edayi düşünerek yatar.

Sabah olur.Serkan annesinin ona seslenişi ile yataktan kalkar.

Serkan:Anne ben ilkokul çocuğu muyum neden sürekli beni bu şekilde uyandırıyorsun yaa.

Aydan:Sen benim için hep ilkokulda kaldın Serkan.

Serkan:Anneeee

Aydan:Tamam tamam. Hadi gel kahvaltı hazır.

Edaya bakalım birde

Eda sabah erkenden kalkar ve biraz sahilde yürüyüşe çıkar. Daha sonra eve gelir duş alıp hazırlanır ve ceren'in çalıştığı yere gitmek için yola çıkar.

Devamı sınır doluncaaaa 👻

Uzun bir aradan sonra sonunda ikinci bölümü attım.

Ee nasil beğendiniz mi nasıl olmuş düşüncelerinizi yorumlarda belirtmeyi unutmayın ✨

Bir de son olarak okuduktan sonra yıldıza basarsanız çok mutlu olurum. Şimdiden herkese teşekkürler ❤️

📷"AŞKIN SON DAMLALARI"🎨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin