Edanin kokusu bir kez daha serkanin büyülemiştir. Edanin da serkandan kalır yanı yoktur ikiside bu anın bölünmesini hiç istemiyordur.
Devamı sınır doluncaaaa 👻
Bu anı bölen oltanın daha da hareketlenmesi olur. O gün eda ve Serkan için çok güzel geçer. Artık eve dönüş vakti gelmiştir. Arabaya binerken Edanin birden başı döner. Serkan durumu fark eder ve edanin yanina gider.
Serkan:Eda iyi misin? Hastaneye falan gidelim mi?
Eda:Gerek yok ya bian anı hareket edince oldu. Önemli değil yani.
Eda baş dönmesinin hastalığından dolayı olduğunu biliyordur ve Serkanin hasta olduğunu öğrenmesini istemediği için durumu geçiştirmiştir.
Serkan:Emin misin bak istersen hastaneye gidebiliriz.
Eda: Gerçekten gerek yok dediğim gibi ani hareket edince oldu.
Serkan:Tamam o zaman. Sen bilirsin ama birşey olursa söyle hastaneye gidelim.
Eda:Bir daha olucağını sanmıyorum ama yinede teşekkür ederim.
Serkan:ne demek rica ederim.
Daha sonra Serkan edayi eve bırakır kendide evine geçer.
Eda eve girer ve annesine bugün aylar sonra ilk defa hastalığının tetiklediğini ve başının döndüğünü söyler. Sevda çok fazla telaşlanır.
Eda:Anne yarın hastaneye gidelim diyorum ben.
Sevda (edanin annesi)
Sevda: Haklısın kızım ben doktorunu arayıp yarın geliceğimizi haber vereyim.
Sevda doktoru aramak için edanin odasından çıkar.
Eda kendi kendine düşünmeye başlar. Uzun zaman sonra hastalığı tekrar tetiklenmiştir. Yarın için çok endişelidir ve kafasını dağıtmak için kızları arar.
Kızlarla konuşmaya başlar ve bugün olanları anlatır.
Melo:Eda yarın bizimde senle gelmemizi ister misin?
Eda: Dediğim gibi Melo gerek yok ben sadece sonradan öğrenip bana kızmayın diye söyledim. Çıkar çıkmaz da sizi ararım.
Ceren:Sen nasıl istersen öyle olsun ama çıkar çıkmaz bizi ara.
Kızlarla konuşmak edaya iyi gelmiştir. Akşam yemeği için aşağı iner.
Serkandan:
Eda ile bugün çok güzel vakit geçirmiştik. Gün geçtikçe daha çok bağlanıyorum ona. Sanırım aşık olmaya başlamıştım.
Bu düşüncelerimi bölen Elif'in sesi oldu.
Elif:Sanırım kimi düşündüğünü tahmin edebiliyorum.
Serkan:Kimi düşünüyormuşum bakalım.
Elif:Eda abla olabilir gibi ne dersin😁
Serkan: Çok mu belli yaa.
Elif:Hemde çok belli ikinizde birbirinize hayranlıkla bakıyorsunuz.
Serkan: Sence o da beni seviyor mu?
Elif:Bence ikinizde birbirinizi seviyorsunuz.
Serkan: Bilmiyorum ya çok erken oldu gibi ilk görüşte aşk sanırım bu.
Elif:Ooo ilk görüşte aşk çok romantik. Neyse ben yemek için anneme yardım edicem sende gel.
Serkan:Tamam sen git geliyorum ben.
Elif aşağı iner arkasından da serkan aşağı iner. Yemeğini yer biraz ailesi ile oturduktan sonra odasına çıkıp kafasındaki düşünceler ile uykuya dalar.
Edadan:
Akşam yemeğini yiyip odama çıkmıştım aklım sürekli hastalığımda ve serkandaydı. Sanırım Serkana aşık olmuştum.
Serkanin duygularından pek emin olmasam da içimden bir ses Serkanin da beni sevdiğini söylüyordu.Peki ya şimdi ne olucakti serkana bu kadar bağlanmışken ya hastalığım tekrar ilerlerse. Ya bu sefer başaramazsam arkamda bıraktıklarım ne olucakti hemde artık arkamda bırakacağım kişiler daha fazlaydı.
Kafamdaki bu düşünceler ile uykuya daldım.
Serkandan:
Sabah erkenden kalkıp stüdyoya geçtim. Eda ile çektiğimiz fotoğraflara baktım. Ve yine derin düşüncelere daldım.
Edadan:
Sabah alarmın sesi ile uyandım. Hazırlandıktan sonra aşağı indim. Hızlıca kahvaltımı yaptım ve annemle hastaneye gitmek için yola çıktık.
Hastaneye vardığımızda doktor odada bizi bekliyordu. Hemen odaya geçtik ve doktor yapılması gereken testleri yaptırdı.
Annemle doktorun odasında sonuçları bekliyorduk. Kısa bir süre sonra elinde test sonuçları ile bir hemşire girdi odaya.
Doktor sonuçları alıp incelemeye başladı. Kısa bir süre sonra anneme ve bana döndü.Doktor:Sevda hanım ve eda test sonuçlarına göre...........
Çok güzel bir yerde bitirdim 😁
Devamı sınır doluncaaaa 👻
Ayy uzun zamandır bölüm atmıyorum ama devam etmeye karar verdim 🙃
Sınır
Beğeni=20
Yorum=8