POV. Bakuś
Pierwsze co zrobiłem po obudzeniu to ubranie się, zjedzenie śniadanie oczywiście zostawiając trochę dla mojego słodkiego Pikachu. Ubrałem buty i poszedłem do apteki-Dzień dobry poproszę test ciążowy dla mięskiem omegi-Powiedziałem, a na twarzy sprzedawczyni widziałem zdziwienie.
-Prosze bardzo to będzie 12:50- Powiedziała dziewczyna a ja wyciągnąłem pieniądze i położyłem na ladzie.
-Dziękuje dowiezienia-Pozegnałem się i szybkim krokiem poszedłem do domu. Otworzyłem drzwi i zobaczyłem że moja perełka siedzi na kanapie zawinięta kocem i ogląda telewizję.
-Chej kotek już jestem- Przywitałem się, ściągnąłem buty i usiadłem koło niego dając mu buziaka i kładąc test na kolana.
-Co to-spytał ciekawy Denki
-Test ciążowy żeby się upewnić że po wczorajszym incydencie nic się nie stało-Wyjaśniłem a on przytaknął wiąż pudełko i poszedł do łazienki. Po paru minutach wrócił z dziwnym uśmiechem na twarzy ale po jego oczach można było zobaczyć że płakał więc pobiegłem do niego wziąłem na ręce i zaniosłem na kanapę.
-Nie wiem czy mam się cieszyć czy bardziej płakać- Powiedział wręczając mi test.POV. Denki
Poszedłem do łazienki bardzo zestresowany, ale jakoś zrobiłem ten test. Po chwili spojrzałem i zobaczyłem tylko jedną kreskę czyli nie jestem w ciąży. Z jednej strony cieszyłem się miałem dopiero 17 lat czyli jeszcze trochę brakuje do 18 ale z drugiej strony chciał bym założyć rodzinę z Katsusiem wyobrażam już sobie małe bombowe Pikachu budzące nas codziennie rano. Wyszedłem z łazienki z testem w ręce. Mój chłopak widząc łzy w moich oczach podbiegł do mnie wziął mnie na ręce, podszedł do kanapy i posadził mnie na swoich kolanach. Podałem mu test i wtuliłem się w jego klatkę piersiową, czekając na reakcję. Powoli poniosłem głowę i zobaczyłem że jego oczy są szklane i pełne łez ale jednak miał na twarzy uśmiech.
-Wiesz że jak tylko dorośniemy to będziemy mieli dzieci bez dwóch zdań?-Powiedział BoomBoomBoi, a ja zacząłem się śmiać. Ubraliśmy się w pidżamki Pikachu i cały dzień spędziliśmy na oglądaniu Netflixa i jedzeniu fastfood./////////////////////////
A więc tak.. powróciłam razem z weną.
Dziękuję wszystkim za miłe słowa i za to że czytają to coś.
Mam do was pytanie czy chcieli byście, one shoty z jakiegoś anime? Jak tak to piszcie z jakiego.
Obiecuję że teraz nowe roździały będą pojawiały się co tydzień.
Miłego dnia/wieczoru/nocy
~Pozdrawiam Mineta
CZYTASZ
''Przyjaciele''
RomanceGdzie Bakugo zauważa smutek Denkiego i pomaga mu, ale czy na przyjaźni się skończy czy może będą dla siebie kimś więcej?