11.Sezonul 6,Episodul 1

884 36 0
                                    

1.Elena Gilbert:  ”Nu este nici un lucru ca a trece peste,e o minciună.”

2.Damon Salvatore (versiunea imaginară):  Pot să întreb de ce nu există o vrăjitoare Bennett în spate?”

3.Caroline Forbes:  Elena și-a luat clar rezidențiatul în serios;unde fotbalul este mai important decât iubitul ei fiind aruncat în uitare.Știi că ea abia a plâns după el?Adică,era complet o epavă din cauza lui Bonnie pentru luni,dar când îl menționezi pe Damon, e ca și cum nimic nu s-a întâmplat vreodată. "

4. Matt Donovan:  "Deci asta e, nu-i așa? Jocuri video. Fete la întâmplare. Beat până la prânz în fiecare zi. Uite, e de rahat că Bonnie e moartă, Jer. Am înțeles, dar trebuie să începi să trăiești din nou viața. "

5.Alaric Saltzman:  "Elena știi că pot mirosi asta nu? Predau într-o clasă plină de copii care arată că cârnați în sânge. Poți pune asta deoparte acum? "

6.Luke:  ”Mă întrebi dacă există efecte secundare la ierburile psihotrope vechi pe care ți le-am dat?Pentru că nu au fost tocmai făcute studiile clinice. "

7.Elena Gilbert: "Este meciul de deschidere a sezonului, Caroline. E timpul să vii acasă. "

8.Ștefan Salvatore: ”Ei bine, eu știu deja totul despre tine. Ești din Colorado. Iubești câinii. Tatăl tău e un pic  o durere în fund, dar cu gratie îl lași să-ți plătească chiria. "

9.Liz Forbes: "Caroline, Elena a experimentat mai multă durere decât oricine am întâlnit vreodată.”

10.Elena Gilbert: "Vreau să-ți mulțumesc pentru că mi-ai dăruit mereu ce am vrut.O dragoste care să mă consume,și pasiune,și aventură.Nu e nimic mai mult cee mi-aș putea dori vreodată decât ca asta să dureze pentru totdeauna,dar nu se poate.Aceasta este ultima dată când o să te văd.Ăsta este la revedere,Damon.”

Replici din "The Vampire Diaries" .Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum