8. Klaus

982 49 1
                                    

1.  Klaus: ”Lucrurile se schimbă,Rebekah.”

2.  Klaus: ”Nu poate fi doar legătura de supunere.Ce este?Ce i-ai spus?"
  Damon: ”Cred că aici este vorba de un anumit vampir blond.Cred că ai omorât-o pe Carol Lockwood,și cred că te temi ca nu te va ierta niciodata Caroline.”

 3.  Klaus: ”Ești frumoasă,dar dacă nu taci,te omor!”

4.  Klaus: ”Nu îți fie teamă iubire.Știi că nu ți-aș face rău niciodată.”

5.  Klaus: ”Pleci așa de curând?”

6.  Klaus: ”El este prima ta dragoste.Eu intenționez să fiu ultima,oricât de mult ar dura asta.”

7.  Klaus: ”Mă întrebam la ce oră să vin mâine după tine.”
     Caroline: ”La niciodată fără un sfert.”

8.  Caroline: ”Sunt prea deșteaptă ca să fiu sedusă de tine.”
      Klaus: ”Ei bine,de asta te plac.”

9.  Klaus: ”Mi-am spus:”Ce greu trebuie să fie să te zbați în fiecare zi să rămâi în viață,să fii mereu aproape de moarte și ct de bine trebuie să te simți că ai supraviețuit.”A fost singura dată când m-am gândi să fiu om.”

10.  Klaus: ”Sun-o pe Bonnie și fă-o să mă scoată de aici.”
        Caroline: ”Nu te voi ajuta niciodată.”
        Klaus: ”Cât de repede uiți partea în care l-am salvat de mizeria de a deveni vârcolac.Și noaptea în care mama ta m-a invitat în casă să salvez viața prețioasei ei fiice.”


Replici din "The Vampire Diaries" .Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum