פרולוג

204 21 4
                                    

שם: טיילור סוויפט

גיל: 18, שנת לימודים אחרונה.

מין: נקבה.

מקום מגורים: לא ידוע.

מפה נגמרו הפרטים עליה. למרות כל השמועות שרצות עליה, למרות העובדה שכולם בטוחים שיודעים עליה הכל, כשפורסים את כל הקלפים על השולחן אין להם כלום עליה.

ג'ורג', קצין בכיר במשטרה, קיבל עליו את המשימה לתפוס את טיילור סוויפט, רוצחת ההמונים הידועה. משהו משונה היו ברציחות שלה, היה ברור שזאת היא שרוצחת אבל לא היו טביעות אצבעות, עקבות רעל, כלי נשק מסויימים או עקבות חוץ משל הקורבן. הדבר היחיד שהעיד שהגופה הנ"ל מתה זה הדם שזלג לה מהאוזניים ומהפה, מבט מזוגג וחוסר ברור בדופק לב.

ג'ורג' נאנח כששוב הגיע למבוי סתום בחקירתו למציאתה, הוא קימט את רשימת המסקנות השגויה שלו לצורת כדור וקלע סל חלק אל פח הניירת הקרוב אליו. אנחה נוספת הגיעה מפיו כשהמפקד התחנה הגיע אליו עם עוד תיק של רצח. גם הפעם, של טיילור.

לוויליאם, המפקד, הייתה הבעת פנים מיואשת ועייפה כשהניח בכבדות את תיק הרצח החדש על שולחנו של ג'ורג'. "מה הפעם?" ג'ורג' שוב שאל, הפעם בטון מיואש וציני, "עוד פעם לא מצאו עקבות? או כלי נשק? או אולי טביעת אצבע מסכנה? אה, כמובן שלא!" הוא סיים בטון עוקצני. "ג'ורג'," ארתור נאנח לרגע והמשיך "זה קרה לכל קצין שאי פעם התעסק בתיקים של טיילור סוויפט" הוא ביטא את שמה בלחש מתועב, "אל תתן שזה יקרה גם לך". ג'ורג' ידע על מה הוא מדבר, כל עובד בתחנת המשטרה הזאת ידע. ארתור דיבר על המבט המטורף שמתלווה לך לפניך ככל שאתה מעמיק בחקירה עליה, על הקול החורק שמדמה לך חזות של חולה נפש, על השקיות השחורות הענקיות שצומחות לך מתחת לעיניים מחוסר שינה של חקירת התיקים הרבים שלה.

"אל תתן שזה יקרה גם לך" ארתור חזר על עצמו ויצא בגרירת רגליים מהמשרד של ג'ורג'.

Blank Space {HEBREW}Where stories live. Discover now