Zostawisz gwiazdkę? 🥺
—————————————————————2 lata później
Cześć mam już 19 lat.. Dużo się wydarzyło w moim życiu od tej rozmowy z Finnem.. Może zacznę od początku.
Tamtą kłótnie z Wolfhardem w deszczu podsłuchała Angelica - uwielbiam ją kurwa, zawsze wpierdala nos w nie swoje sprawy.
Więc tak, rozpowiedziała całej szkole o tamtym dniu. Ja nie miałam życia w szkole a reputacja Finna ucierpiała, przynajmniej w naszym mieście.
Codziennie nasze szkolne trio mi dokuczało tak samo jak inni uczniowie. Nie mogłam już tego znieść wiec po około miesiącu przepisałam się do innej szkoły, zupełnie po drugiej stronie Los Angeles. LA to ogromne miasto więc w mojej nowej szkole nikt nie wiedział o mojej kłótni z Wolfhardem. Lecz niestety straciłam kontakt z Sadie, Noah i Lex.. Cholernie mi ich brakowało i nadal brakuje ale mam już nowe przyjaciółki i mimo, ze czasem tęsknie za nimi to Gia i Maddie zawsze mnie wtedy pocieszają. Z Finnem nie wymieniłam słowa od tamtego wydarzenia. Mam obecnie chłopaka Joshepa, nie czuje do niego tego samego co kiedyś czułam do Finna.. Chociaż już ta miłość do Wolfharda dawno mi przeszła.
W tym roku kończę szkołę, bardzo się z tego ciesze ponieważ chyba jak każdy jej nienawidzę. A zwłaszcza za osoby które się w niej znajdują, uczniowie potrafią być naprawdę zjebani. Ale w tej nowej szkole byli nawet spoko lecz trauma po starej dalej pozostaje.———————————————————————
Przepraszam, ze rozdział taki krótki ale ostatnio bardzo źle się czułam i nie miałam ochoty pisać. A po za tym jest to takie wprowadzenie do reszty historii ❤️
Xoxo
CZYTASZ
Pretend Relationship ~ Fillie
FanfictionZwykła nastolatka przychodzi na koncert słynnego zespołu Calpurnia. Lecz nie wiedziała, ze ten jeden koncert zmieni jej życie o 180* #2 - fillie 🥈