Nice Ass

3.4K 122 100
                                    

Evet içimdeki Marvel aşkını ekrana dökmeye karar verdim kendimi tebrik ediyorum.şak şak şak.

Tabii ki de Mary Jane x Peter Parker Fanfic i değil. Deadpool x Spiderman fanfici yada biz buna direkt wade x peter diyelim hdjd

Şimdi bolca Smut

Çünkü ben edepsiz bir yazarım

Bdsm

Çünkü Grinin elli tonunun filmi çıktı ve bu da benim psikolojimi etkiliyor filmin 20 dakikası seks?¿

Deadpool = Louis
Spiderman = Harry

TOPS LOUİS

Şimdi hani Spiderman'in gerçek adı Peter Ya onu unutun bu hikayede gerçek adı Harry Styles

Deadpoolun ki de Wade Wilson onu da unutun Hikayemde gerçek adı Louis Tomlinson

Yani bu da demek oluyor ki bu hikaye hem

Spideypool fanfic

Hemde

Larry

Çok cool

-----

Teknik olarak Harry'nin yani evet Spiderman'in Marvel'e katılmasının üstünden seneler geçmesine rağmen Harry ilk defa buluşacakları toplantı yerine gelirken heyecanlıydı.

Asansörden indiğinde toplantı salonunda herkesin yerini aldığını fark etti.

Her zamanki gibi geç kalmıştı.

"Styles,bu ne dakiklik takdir ettim doğrusu." Diye takıldı Thor.

"Git ve çekicini yala koca oğlan." Diyerek boş bulduğu bir yere oturdu.Harry'nin de gelmesiyle ayağa kalkan John ağırdan ağırdan bu süper kahramanları çağırış nedeni açıklamaya hazırlanıyordu.

"Bildiğiniz üzere sizi buraya en son topladığımda gerçekten ciddi bir problemimiz vardı lakin bu sefer beklentinizin aksine iyi bir sebepten dolayı buradasınız.Ekibe yeni bir kahraman katılıyor.İş hayatında adı Deadpool normal hayatta Louis olarak anılır.Ve spidey ile partner."

Harry'nin içtiği su boğazında kaldı.Elbette bugünün geleceğini biliyordu.Ekipte tek yalnız olan oydu ama bu kadar erken olması ona bir tütlü travma yaşatmıştı.

Yalnız çalışmaya aşıktı o.

John kapıyı açıp başını uzattı ve 'gelebilirsin' diye bir cümle mırıldandı. İçeri giren kırmızı kostümlü bedeni baştan aşağı süzdü.Bu görüntüyü sevdi.En azından kostümleri uyuşuyordu.

Louis için ilk gün kıçına kazık saplanmış gibi hissettirmeye devam ediyordu.İlk gün değerlendirmesi yaparsak Louis ilk günü şemsiye olarak adlandırabilirdi.Ama göte giren bir şemsiye.
Sabahtan beri kostümü yüzünden gelen geçen onu lanet bir spiderman sanmıştı.

Canına tak ettiğini kendi de hissetti.Üstelik bir de partner olduklarını öğrendi. Louis birazcık küçücük bir şekilde kıl olmuştu Spider'a.

'Gelebilirsin' tarzı bir kelime duyduğunda toplantı odasının içinde gözünü gezdirdi. Her zaman kendinden emin ve umursamaz bir tip olduğu için rahatça yenilmezler grubunun üstünde gözlerini gezdirdi. Gözlerini spiderman'e taktı.

Örümcek kostümünün maskesi takılı değildi.bu nedenle louis rahatlıkla onun yüzünü inceleyebildi.Güzeldi.

Adını hatırlaması saniyelerini aldı.harry. Bu sırada Harry ona göz kırpınca Louis fark etti ki ona gerçekten ama gerçekten kıl olmuştu. Nedenini bilmiyordu sadece önyargı.

Diğer kahramanlarda gözünü gezdirdi.Hiçbirine hayranlık beslemiyordu.Belki Batman'a karşı birazcık çünkü o insandı ve uçamadığı halde uçabiliyormuş gibi saygı duyuluyordu.

Fakat Batman'a karşı da bu hayranlık çok uzun sürmedi.

Kanye nasıl Kanye'ye aşıksa Louis de o kadar Louis'e aşıktı.Tüm konu buydu.

Tek tek tüm kahramanlarla el sıkıştı.Harry'nin yanı olan yerine rahatlıkla oturdu ve parmaklarını ciddi bir edayla birleştirdi.Şuan tek istediği kıçını bu rahatsız sandalyeden kurtarmak yada kıçına çelik yumruk sokuyormuş gibi hissettiren pozisyondan kurtulmaktı.Tamam karşısında çelik yumrukların sahibi otururken bu benzetme komikti.

Yada pozisyonunu değiştirmemesi.

Tamam acı gerçek şu ki Louis 'Muzun kabuğunu atmak için çöpe gitmeye üşendim.Bu yüzden muzu kabuğuyla birlikle yedim.' Hayat felsefeli biriydi.Kimse ondan fazla birşey beklemiyordu.

Birinin onu dürtmesiyle titredi.

"Efendim?" Dedi ne sert nede yumuşak olan bir tonda.

"Imm,Toplantı bitti Tomlinson." Dedi
Adını dahi hatırlayamadığı kahraman.

Birkaç teşekkür cümlesi mırıldanıp ayağa kalktı.Salonda kimse yoktu.O ayakta uyuklarken bu kadar sessiz bir şekilde çıkıp gidebilmeleri Louis'in içini ürpertti.Eşyalarını toplayıp başını kaldırdığında adını bilmediği kahramanın da çıkıp gitmiş olduğunu fark etti.

Ev.
Tek istediği bu.

Kapıdan çıkarken omzunun sertçe kavranıp duvara can acıtıcı bir şekilde yapıştırıldı.

Evet tüm sikimsonik belalar Louis'i bulur çünkü o mıknatıs.( ya şimdi buraya çünkü o cenabet yazmak vardı da asnd)

Acıdan inlediği için kendine şaşırdı.Yumduğu gözlerini kapı kilitlenme sesiyle açtı.

Kırmızı köstüm ona bunun Harry olduğunu hatırlattı.Sonuçta partnerlerdi.

"Sen ne yapıyorsun?" Diye tısladı Louis acıyan başını sol eliyle tutarken.

Harry'nin yüzünde bir sırıtış vardı ve bu kesinlikle iyi niyetli,masum bir sırıtış değildi.Bu Louis'yi daha da köpürttü.

Harry ona gerçekten fazla denebilecek şekilde yaklaştı.Bu Louis'nin duvara yapışmasını sağlamıştı.Mavi gözler yeşil gözlere kilitlenmiş durumdaydı.Harry o uzaklaşmasın diye iki elini de duvara alıp Louis'yi sıkıştırdı.

"Güzel kalça Tomlinson." Dedi Louis'nin kulağına eğilerek cümlesinin devamı getirdi. "Dokunabilir miyim?"

Fakat louis'den bir cevap beklemeden zaten elleriyle Louis'nin kalçasını kavramıştı.

Bu Louis'yi daha da sinirlendirdi.

Hışımla Harry'nin bedenini itip kilidi açtı.Koridora çıktığında Louis'nin düşündüğü tek şey eve gidip sıcak duşuna girip sağ elini kullanmaktı.

Sağ el önemli.


CENABET!Louis

Ajdndjsjdjdm yorum atsanız ne güzel olaar kddn

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 18, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Fuck harder,Suck harder.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin