Kim: roept mama. Jah roept kim 'chagrijnig'. Praat niet zo tegen mij, ik ben veel ouder dan jij. Oke, denkt kim maar ze zegt maar gewoon ja hoor. Ga nu naar school zegt mama! Ik ga al zegt kim daag. Even later als ze op school is ziet ze haar bff Anna. Hooi zegt zeggen ze tegen elkaar. Kim! : roept Anna luid. Ja zegt kim. Ik moet je wat zeggen. Okeey ; denkt Kim. Ik heb een vriendje schreeuwt Anna enthousiast. Aaaahh; schreeuwt Kim vertel! Anna praat en praat maar, maar Kim luistert niet ze denk alleen zij een vriend en ik niet?! De bel gaat, Kim en Anna hebben gym ze lopen samen naar de les. Tijdens de gymles maakt de meester groepjes. Kim met Bart haar droom prins, maar Bart heeft Kim al eens verkering gevraagd maar het mocht niet van haar moeder dus zei ze, nee sorry. Toen ze thuis kwam moest ze huilen, en vroeg ze aan haar moeder of ze mocht shoppen, ja zei mama. Duur, merk en make-up dat is het enige wat ze kocht voor Bart die haar mooi moest vinden, het was spannend voor Kim.
Kim besluit op teen-d te gaan, een tienerdatingsite, want ze was jaloers. Op de site ziet ze.......Bart!! Meteen stuurt ze hem een datingverzoek. Bart is online, Kim schrikt Bart typt iets hij zegt : Hey Babe. Kim rent van de trap en zegt; mama ik heb een vriend! Heel even zegt mama niks en dan schreeuwt mama plots; daar komt niks van in! Kim is boos ze wilt niks horen Kim praat verder met Bart en ze maken een afspraak. Mama is boos!
JE LEEST
Verborgen liefde
Teen FictionEr is altijd wel iemand jaloers, dan ga je de gekste dingen doen. Maar is dat altijd goed?