Haai lezerss, ik ben echt superblij met het aantal lezers dat ik heb bereikt. Ik moest het even zeggen het is echt geweldig van jullie dat jullie mijn boek lezen. Ik heb voor mezelf ook een afspraak gemaakt dat ik om de ene dag om 19'00 begin met schrijven dus dat ik tussen 19'00 en 20'00 een nieuw hoofdstuk plaats. Ik heb wel nog een vraag voor jullie die je kan beantwoorden na het lezen van dit hoofdstuk denken jullie dat het goed gaat komen tussen Kim en Bart? Veel Plezier x.
------------------------------------------------------------
Sta op Kim je komt te laat schreeuwt mama. Jaaa ik ga al geeuwt Kim in haar moeders gezicht met haar ochtend adem. Woehh ga wel even poetsen poehoe. Er is geen tijd om kleren uit te zoeken en helaas heeft ze ook geen tijd om naar haar whatsapp of snapchat te kijken. Dat kan op school wel, er is gewoon geen tijd voor. Ze heeft niet eens ontbeten. Met nog 5 minuten tot de bel gaat vertrekt ze uit huis. Scheurend over de weg, dezelfde weg als na het schoolfeest raced Kim naar school. In de verte hoort ze het vervelende geluid van de bel gaan. Ze gooit haar fiets en sluit het snel ze wilt niet lopend naar huis. Ze rent naar de les. 'Ga maar een te laat formulier halen Kim je komt niet zomaar naar boven zonder te laat formulier' zegt Juf Kenders. 'Ik mag haar echt niet, ze is zo een rot leraar ze mag oprotten van mij' zegt Kim. 'Ja van mij ook' hoort ze opeens, ze schrikt en draait zich om. Het is Bart, ben jij ook te laat vraagt ze? 'Ja maar de bel ging net' antwoord hij. Ze is gewoon heel onredelijk. Kim ik moet je iets zeggen ik.... meteen onderbreekt ze hem. 'Als het maar wat is over schoolfeest wil ik het niet horen'. Nee ik wil je zeggen dat ik je eigenlijk wel mis. 'Jij ook weer ik ga het niet opnieuw uitleggen maar ik heb wel een vraag, op welk moment miste je mij?'. Je bent altijd iets in mijn leven gebleven ik heb wel gekust met Sacha maar het was niks voor me ik wou jou jaloers maken. 'Huuh jaloers voor wat, je wist dat ik je leuk vond dan waarom moet je me nog jaloers maken maar ja, niet geslaagd ik heb me vriend. We moeten naar de les ik ga maar alvast'. Ze vergeet de woorden van Bart niet ze willen maar niet verdwijnen. Kim, Kim, Kim nu mag je eruit roept Juf Kenders. Zonder te weten wat ze fout heeft gedaan loopt ze de les uit. Ze gaat echt geen uitstuur formulier halen, ze zei niet dat ik er één moest halen. Dat heeft ze wel vaker gedaan, ze gaat weer in het computerlokaal zitten. Nu heb ik tijd om naar mijn snapchat en app te kijken. 0687654210 wie is dat? 2 berichten. Je komt na school om 16'00 bij de brug achter school KOM ALLEEN ANDERSS. Nog iets maak je telefoon uit, je hoeft niemand te zeggen dat je hier komt!
*Bij de brug
Kim loopt langzaam op de brug en kijkt om zich heen. Het is niet zo donker maar toch vind het ze behoorlijk angstaanjagend. Haar telefoon staat uit zoals de persoon vroeg, ze wilt niet te veel ruzie. Ze hoort een vreemd geluid daarna krijgt ze iets tegen haar gezicht, het is vies en plakkerig. Terwijl Kim bezig is met het vreemde spul uit haar gezicht te halen, springt er opeens iemand uit het bosje. Ze kan niet zien wie het is ze vind het maar raar. Als ze net wilt schreeuwen voor hulp komt er een heel ander soort gil. Ze kreunt maar het is niet fijn ze vind dit niet leuk maar ze kan niks doen. Die vent wist precies wat hij deed. Hij rent weg en laat Kim daar helemaal alleen achter. Daarna komt hij terug misschien had hij medelijden denkt ze. Maar tevergeefs hij wou vast niet rennen dus pakte hij haar fiets en verdween.
Ze kan niet genieten van het eten dat haar moeder heeft gemaakt, en meestal vind ze spaghetti zo hemels maar nu kan ze nergens anders aan denken dan aan die vreselijke vent. Hoe gaat ze haar moeder vertellen dat ze verkracht is, maar nog erger hoe gaat ze Craige zeggen dat ze geen maagd meer is. Wie was dat? Het kon geen Bart zijn hij is niet zo lang en die was nog op school maar hoe komt hij aan mijn nummer? Ik moet hier achter komen denkt ze. Kim is niet van plan het aan haar moeder te zeggen misschien word het dan alleen erger. Vreemd dat je zo van de ene op de andere dag geen maagd meer bent. Kim gaat kapot van binnen, maar ze voelt zich vrouwelijk. Dit is alleen niet de manier waarop ze had gehoopt seks te hebben. Misschien is ze wel de eerst van de klas, maar is dat iets om trots over te zijn dan?
Zou jij het leuk vinden als je de eerste van de klas was en op deze manier?
JE LEEST
Verborgen liefde
Teen FictionEr is altijd wel iemand jaloers, dan ga je de gekste dingen doen. Maar is dat altijd goed?