Cinayetten beş dakika sonra
Louis, yerde yatan cesedi gördüğünde ifadesizdi. Yere eğilip Dani'nin elinden tuttuğunda gözlerinden yaşlar akıyordu.
"Dani!" dedi Louis.
Dani'nin cansız bedeni onun vicdanının sızlamasına neden olmuştu. Siren seslerini duymaya başladığında Louis yerden kalktı ve dışarıya çıktı.
Birisi kilisede olanları ihbar etmiş olmalıydı.
Kilisenin önüne geldiğinde eski lise arkadaşlarını gördüğünde şaşırmıştı. Kilisede Dani ile kendisi haricinde sadece Harry var sanıyordu.
"Louis, ne oluyor?" diye sordu Harry ağlayarak.
"Bilmiyorum." dedi Louis. "Bana bir konuda söz ver."
"Ne?"
"Sakinliğini koru." dedi Louis. Harry, gözyaşlarını sildikten sonra gelen ekipler önce cesedi inceledi ve üstünü bir örtüyle kapattı.
#
"Danielle Campbell, saat 21:32'de Patea Kilisesinden aşağıya düşerek hayatını kaybetti." dedi Timothy. "Ölüm saatinde olay yerinde bulunan şüpheler; Harry Styles, Louis Tomlinson, Zayn Malik, Liam Payne ve Niall Horan."
"Harry Styles-" dedi Carrie. "Yirmi altı yaşında, aile terapisti ve liseden beri en yakın arkadaşı Louis'e aşık olduğu söyleniyor. Kasabaya geldiğinde Dani'nin hamilelik haberini duyması, ardından sırrının Dani tarafından ifşa olması onu kızdırdı. Sonra bilmediğimiz bir sebepten dolayı bu dedikodular durdu ve önce Dani ile Louis ayrıldı ardından yeniden barıştılar ve birdenbire Dani kilisenin üst katından aşağıya düştü."
"Ayrıca olay mahallinde Dani'nin, araları bozuk olduğu nişanlısı vardı." dedi Timothy.
"Düğün gecesi ifşa olan Zayn ile Liam'ı unutmamak gerek." dedi Carrie.
"Peki, Niall?" diye sordu Timothy. İkisi de birbirlerine baktı.
"Niall'ın, Dani ile kişisel bir meselesi yoktu." dedi Carrie.
"Ama akşam 21:32'de kilisede olmasının sebebi ne olabilir?"
"Dua etmek için?" dedi Carrie. "Hiç mantıklı değil."
İkisi yaklaşık iki gündür eve gelmeden şüphelilerin kurbanla bağlantısıyla ilgili bir toplantı yapmıştı. Uykulu, aç ve yorgun olsalar da bu olayı bir an önce çözmek istiyorlardı.
"Şüphelileri sorgu odasına aldık, değil mi?"
"Evet, bizi bekliyorlar." dedi Carrie.
"O zaman başlayalım." dedi Timothy. O sırada toplantı odasına meslektaşlarından birisi girdi.
"Kurbanın ön incelemeleri yapıldı. Otopsiden önce bilmeniz gereken şeyler var." dedi polis.
"Öyle mi?" dedi Carrie.
"Dani, ölmeden önce bir aylık hamileymiş." dedi polis.
"Ne?" dedi ikisi de aynı anda.
"Ayrıca kurbanın jinekoloğuyla bu sabah konuştum, kendisi son zamanlarda kliniğe gitmemiş ama başka bir şey daha öğrendim." dedi Kyle.
"Evet?"
"Kendisi bir buçuk ay önce bebek aldırmış." dedi Kyle.
"Bu saçmalık." dedi Carrie. "Anne olmayı bu kadar çok isteyen birisi neden böyle bir şey yapsın ki?"
"Sanırım bebeğin muhtemel babasıyla konuşmamız lazım."
#
"Kendisi bir buçuk ay önce özel bir klinikte bebeğini aldırmış." dedi Timothy ve Louis ona şaşırarak baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2132: Dark Town.
FanfictionHarry Styles, Louis Tomlinson, Zayn Malik, Liam Payne ve Niall Horan liseden mezun olduktan yıllar sonra bir cenazede buluşuyorlar.