136.

57 10 10
                                    

Ok...Ja viem, že anglické a americké mená majú milión spôsobov písania, ALE NETVRĎTE MI SAKRA, ŽE NELLA WOODLEYOVÁ SA MÔŽE PÍSAŤ NELA VÚDLIJOVÁ! V žiadnom alternatívnom vesmíre sa to tak nepíše a ani písať nebude, o to sa postarám, hoci by to malo trvať veky! A viete čo je ešte horšie? Že keď som ju (spisovateľku) na to upozornila, tak sa vyhovorila na to, že si celý ten príbeh vymýšľala, takže aj tie mená sú vymyslené. Wth? Mená môžu byť vymyslené, ale spôsoby písania si vyťahovať z klobúka nemôžeš😂

Tak isto si polovica ľudí pletie písanie plain mena Mary, teda napíšu ho Marry, čo už nie je meno, ale normálne slovo, čo ale pravdepodobne vedieť budete.

Jeden z najväčších bizárdov, čo som doteraz videla za tie 3 roky, čo tu straším, je napríklad mix slovenského a zahraničného mena. Nechápete? Vysvetlím. Patria tam napr mená ako Jessica Novotná, Taylor Sláviková, ale aj mená ako Ruženka Jackson, alebo Ivanka St. Lawrence. Doteraz také mená na Wattpade nachádzam a stále tomu nechápem. Ak je postava z Francúzska, prečo jej nedáte už celé meno po francúzsky a musíte tam trepať aj to americké (čo však ešte nie je ani zďaleka tak zlé, ako keď nazveš dievča z Francúzska Marinette Fiľaková)? Jediný prípad, kedy to pochopím je, keď je jeden z rodičou zo zahraničia, inak to neodpustím.

Tak isto nechápem, ako to, že do teraz nachádzam v knihách z iného historického obdobia mená typu Jessica Taylor, Tyffany Jones atď. Áno, je v poriadku nazvať tak postavu, aj keď je to klišé meno, ale keď sa ten príbeh odohráva v roku 1900, tak je toto meno ceľkom...Nevhodné? Áno, to je to slovo, čo chcem použiť. Napr. V Anglicku v roku 1900 sa používali mená ako Dorothy, Ruth, Alice, Rose, Eva alebo aj Evelyn.

Tu je link na stránku, kde nájdete anglické mená, čo sa používali v rôznych rokoch, aby sme sa vyvarovali menu Jessica v období, do ktorého nepatrí.

https://www.ssa.gov/oact/babynames/decades/names1900s.html
(V tom linku je číslo 1900 iba preto, lebo som tam mala nastavený ten rok, vy si to môžete prestaviť na hocijaký iný, ale je to iba v rozmedzí od 1800 do 2010 myslím :( )

PROBLÉMY WATTPAD GIRLSOù les histoires vivent. Découvrez maintenant