139.

83 9 8
                                    

Ak ste si niekto mysleli, že sa wattpad na toľko zlepšil, že nemám o čom písať a preto som tak dlho neuverejnila kapitolu, ste na omyle. Nebudeme si klamať, proste sa mi nechcelo v poslednej dobe moc chodiť na wattpad a čítať cringe storky tých 'úspešných spisovateliek' (nie je to ako keby som ja bola o moc lepšia...) , aj ja si predsa musím zachovať v živote trošku vážnosti, aj keď to práve z mojich úst znie tak neuveriteľne.

Anyways...Mám pocit, že si ma chce niečo, neviem či wattpad alebo skôr osud, trošku podať. V poslednej dobe neustále na wattpade narážam na knihy, v ktorých sa nenachádza snáď ani jediná bodka či čiarka.

A keď to nie su bezčiarkové a bezbodkové knihy, sú to klišé/cringe  marvel či MLB (miraculous ladybug) fanfikcie. Ale to bude asi tým, že si wattpad z nejakého fakt divného, mne neznámeho dôvodu myslí, že to, že si po dlhom čase prečítam jednu MLB fanfikciu a radšej od nej hneď utekám na sto kilometrov preč znamená, že sa mi to tak veľmi páčilo, že som si to radšej celé nechala na neskôr (čo je vlastne do istej miery pravda...).

A ak nenarazím na klišé/cringe fanfikcie či bezčiarkové knihy, narazím na reklamu na nejaké ponožky či čo (nie, nemyslím tým Dedoles) ktorá mi zakrýva komplet všetky knihy. Fakt netuším, či to mám brať ako štít, ktorý ma chráni proti cringe obsahu, alebo nejaký 'štedrí dar od wattpadu' v podobe posolstva: ,,Ak si kúpiš prémium, nebudeš mať na ploche reklamy a reálne budeš môcť aj niečo čítať." (Nebudem vám klamať, už ma to docela štve)

Plus wattpad sa mi v poslednej dobe vkuse chce aktualizovať, no ja som zatiaľ nenašla vôbec nič nové, takže ak nájdete niečo, o čom by som mohla spraviť kapitolu, oznámte mi to.

Toto by bolo na dnešnú 'kapitolu' (ak sa to tak dá vôbec nazvať) všetko. Ale na záver mám ešte jednu vec...
Veľmi ti ďakujem, WilaFox! Vďaka tebe som sa konečne zlepšila v gramatike, za pravopis mi v slohu pani slovenčinárka strhla iba jeden bod😂

To je všetko. Majte sa pekne a držte sa. Počula som, že sa otvorili v česku školy, takže vám držím veľa šťastia.
Vidíme sa v ďalšej kapitole!

P.S. ak uvidíte nejaké gramatické chyby, hneď píšte, aby som si to mohla opraviť😅

PROBLÉMY WATTPAD GIRLSTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang