10 . BÖLÜM

98 19 20
                                    

Evett vote ve yorumlarınız için teşekkür ederim ★ ★

Buğra ağlıyordu.  Ben gozumu açtıktan sonra anneannem aklıma geldi koşarak odasına gittim Bugra'da arkamdan kosuyordu. Ben gittiğimde anneannemin beyaz bişi ortuyorlardi. Direk içeri girdim.

"Ne yapıyorsunuz siz? anneannem ölmedi yaşıyor ölemez Hayır!!"

Bagirarak hickira hickira ağlıyordum Buğra beni tutu ve bana hemen sarıldı. 

"Birak beni anneannem ölmedi !"

O ara Mert ile Begüm koşarak içeri girdi. Beni öle gördüler.  Buğra beni kucağına alip odama götürdu.

Oradan bi kac saat sonra mezarlığa gidecektik. Ikindi namazında anneannemi goturecektik. Anneannem bana demiştiki eğer ben olursem beni morga koyma demişti bende o yüzden aynı gün içinde kabul etmiştim hala  inanamamistim. Mertin arabasina bindik gidiyorduk..

"Ben öldürdüm benim yüzümden ben onu orda bırakmasaydim bole olmazdı. "

"Bir şey mi dedin Beste'cim? "

"Hayır hic bir sey"

Mezarlığa geldik ve ayağımi toprağa bastım. Yere düşecek gibi oldum beni mert tuttu.

" hoopp yavas yavas aşkım!"

Mezarlığa gömme basladilar. Artık ağlamaktan baska bisey yapmamıstim. Son kez anneannemin yanına gittim.

"Anneannem Özür dilerim sana boyle davranmamaliydim. Hata bende belki o zaman yasardin. Benim yüzümden oldu. Affet beni. Ben senden nefret edemem ki sadece canini acitmak için Soledim ve hata yaptım seni çok seviyorum hoşçakal!"

Begüm'lerin yanına gittim. Arabaya bindik bizim eve gittik. Apartmana girdik gözlerim doldu.  Kapimizin önüne geldiğinde ise anahtari deliğe koydum onu çevirmek için bile gücüm yoktu Mert elimi tuttu kendi eli ile kapıyı açtı. Anneannemin her zaman içtiği kahve bardağı. Yukari odasına çıktım yatağı hala bozulmamışti. Yatagina girdim ve ağlayarak uyumusum.

Gözümü açtığımda akşam olmuştu. Salona girdim.

"Siz hala gitmediniz mi?"

"Aşkım seni nasıl boyle bırakıp gideriz asla"

"Beste hadi otur birseyler ye ac kaldın hasta olacaksın bak"

"Bugra nerede?"

"Balkonda oturuyor"

"Tamam siz Gidin artık ben iyiyim sorun yok emin olun. "

"Ama olmaz "

"Olur Begüm tek kalmak istiyorum Lütfen mert sende hadi canım"

Buğra'nin yanina gittim.

"Buğra hadi evine git ben tek kalmak istiyorum Lütfen mert ile Begüm gittiler"

"Aa.  Peki öle olsun ama yarın sabah seni almaya geleceğim. Okey? "

"Tamam!"

"Görüşürüz"

Evde tek kalmıştım napicagimi bilmiyordum.  Kendi odama cikmistim yatagim bozuktu anneannem benim yatagimda  uyumustu. Bavulumu aldım.  Esyalarimi hazırladım. Evi bosalttim. Asagi indim.

Mesaj geldi

"Ben sana söylemeyi unuttum misafirler herkes geldi eger o yüzden evde kalmak istiyorsan dert etme gel bizde kal."

Sonra bi mesaj daha gördüm açtım Alev'dendi

"Canim basın sağolsun.  Çok üzüldüm. Her zaman yanindayim kardeşim. "

"Her zaman yanımdamis benim sevdiğim erkegi elimden aldın senin yüzünden ben unutmaya çalışıyorum. Baskasi ile çıkıyorum onu seviyormus gibi yapıyorum"

Diye kendi kendime konuşuyordum sinirlendim ve telefonu duvara fırlattim. Sandalyeye oturdum ve napicagimi düşünüyordum. Içerden bir ses geldi.  Elime bi voza aldım ve odaya doğru giderken.

"Kim var orda?"

Odaya girdim arkamdan biri azimdan  tuttu.  Bağırmaya çalışıyordum. Tam beni kendisine çevirdi.

"Buğra? "

"Ne yapıyorsun sen burda neden saklaniyorsun?"

"Kendine bir sey yapmandan korktum o yüzden Özür dilerim. "

"Sacmalama ne yapacağım? "

"Bilmiyorum merak ettim gitmedim"

Buğra bana doğru yaklaştı.

"Hop hop o kadar da değil kendimdeyim. Alev' le aynanda ben mi oha ac gözlü musun oğlum? "

"Alev yok ayrıldık"

"Neden bi dakika içeri gidebilir miyiz? böle kaldık. "

"Tamam"

"Dinliyorum seni!"

"Alev'le olmaz seni unutmak için sevgili oldum ama olmadı sen aklımdan cikmiyorsun ben seni çok seviyorum beste sende beni seviyorsun! "

"Ne ben mi seviyorum yok artık sana ya!!"

"Ben icerdeyken söylediklerini unuttun galiba"

"Onlar senin için değildi bi kere ben senden nefret ediyorum nasıl seni severim dusun bi ya çalıştır saksıyi"

Ukala bi sekilde gülmeye başladı ve o an çok sinir olmuştum.

"Ne gülüyorsun komik mi? "

"Aa. Sey yok bir şey  ahahahahah"

"Öküz! "

Surati ciddi bir ifade sardı gözlerimin içine baktı o an çok utanmistim. Bende onun gözlerine baktım.  Hemen gözlerimi kaydirdim.

"Ben bir kahve yapıyim.."

"Peki ben salondayim"

Salona geçtim ama kalbim duracak gibi heyecanlı acayip bir duygu ama ona aşık olamadım çünkü onun gibi bir okuzun neler yapabilrcegini dusunmek cok da zor degil. Onu beklerken uyuya kalmistim.

★★Buğra'nin AGZINDAN:★★

Iceri girdim ve orada cok masum bi şekilde uyuyordu. Ona bakmaya doyamiyordum.  Kiyamiyordum..

Kucağıma aldım onu. uykulu bi şekilde beste şöle dedi;

"Nereye goturuyorsun başımın belası? "

"Odan nerde tatlım belam?"

"Bugra yorgun olmassam görürdun sen  ust katta ilk sag"

"Tamam tamam"

Bir sonraki bölümde görüşürüz. ...: ♥

KARIŞIK DUYGULARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin