3 . BÖLÜM

317 136 13
                                    

Herkese merhaba! Umarım son bölümü begenmissinizdir. Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

Aslında o an kendimi acayip hissetmistim tam bi ukalanin tekiydi. Ondan nefret ediyorum. Kahve içmek için aşağı inmistim. Anneannem elinde bir şeylerle ugrasiyordu. Onu bir kenardan izliyordun. Beni farketti ve hemen elindeki kağıtları sakladı. Onun gerçekten önemli bir şey olduğunu anlamistim ve çok merak ediyordum.

"Sen yatmadin mi hala beste? "

"Ne sakliyorsun anneanne?"

"Hic bir sey kizim! "

Onun ne sakladigi aklima cok takılmış ve cok meraklanmistim. Yukari ciktim ne olabileceğini düşünüyordum. Bugra'yi bile unutmuşum. Sabah oldu ama ben hiç uyuyamamistim. O yüzden de sabah kalkar kalkmaz, yüzümü yıkayıp aşağı indim anneannemin moreli bozuktu ve gözleri şişmişti. Ağladığı her halinden belliydi. Onu ole görünce çok şaşırdım ve:

"Bir tanem noldu sana? "

"Nolmus kizim sadece gece pek fazla uyuyamadim o yüzden yorgunum. "

"Ağlamassın belli hadi Anneanne sole noldu?"

"Yok bir dedim ya!"

"Peki tamam"

Kahvemi alip yukarı çıktım bana bagirmasi beni cok sasirmisti. Üstümü giyip evden çıktım. Ve direk Buğra'nin amcasini dün internetten arastirmistim ve şirketinin adresi i almıştım. Ve evden çıkar çıkmaz oraya dogru yol aldım. Ve şirkete girdim,  birinden yardim alarak Cenk Bey'i odasına çıktım.

"Merhaba Cenk Bey sizinle Buğra hakkında konuşmam gereken bir şey var.  Musait misiniz? "

" Buğra'mı? Tamam gel"

Olan Biten her şeyi Cenk Bey'e anlatmistim ve hiç sasirmisti.

"Buğra'nin annesi küçükken Buğra'yi bırakıp gitti ve onu hiç görmedi. Böyle hareketler yapması beni sasirtmadi. Ama senin buraya gelmen şaşırttı."

"Niye"

"Çünkü okulda herkes Buğra'dan çekiniyor.  Bu güne kadar hiç kimsenin buraya Buğra'dan rahatsız olduğunu hiç kimse soylememisti. Ama merak etme bu işi halledicem"

"Teşekkür ederim."

Ve hemen okula doğru gidiyordum. CENK Bey'le konuşmam benim içimi rahatlatmissti. Buğra'nin ailesi ile olab durumu ne olursa olsun ne kadar nefret etsemde uzulmustum. Okula tam girmiştim ki benden önce Cenk Bey gelmişti arabasi okulun önünde duruyordu. İçeri girdim ve Alev'in yanına gittim.

"Selam naber"

"Nerdesin kızım  sen?"

"İşim vardı o yüzden geç kaldım noldu bir şey mi oldu? "

"Buğra'nin amcası geldi.  Suan odasında Buğra ile konusuyor.   Senin bu konuyla bir ilgin varmi beste? "

"Ne gibi?"

"Bilmem artık eğer gidip şikayet ettiysen çok fena olur."

"Benim bir ilgim yok diyorum. "

BESTE'NIN AGZINDAN ★

Buğra odadan çıkmıştı ve herkes Buğra'ya bakiyordu. Cenk BEY'de odadan cikmis ve arabasina doğru gidiyordu bende bahceye indim.

"Cenk Bey Buğra benim sizinle konuştuğumu bilmiyor degil mi?"

"Merak etme söylemedim. İçin rahat olsun. "

"Teşekkür ederim her şey için. "

"Bir şey degil ama benim sana Buğra'nin ailesi ile olan durumları Bugra'ya belli etme. "

"Merak etmeyin hosça kalin."

Okula girdim ve Buğra'nin yanina gittim.

"Buğra biraz konuşabilir miyiz? "

"Tamam da okulda olmaz."

"Peki"

Buğra beni  denizin onunde olan bir cafe'ye getirmişti. Onunla konusmakta kararliydim.

"Ne içersin?"

"Çay"

"2 çay alabilir miyim?

"Buğra bak  benimle derdin ne bilmiyorum ama benim seninle derdim şu :

İlk günden beri ben senden nefret ediyorum."

Ukala ukala sırıtırken. Birden bire kahkaha atmaya başladı o an çok sinir olmuştum.

"Ne guluyorsun be?"

"Aaa.. şey ben sana bayılıyor gibi mi gözüküyorum?"

"Buna mı gülüyorsun  daha deminden beri?"

"Çok acayip bir kızsın sen ya gerçekten"

 

"Of"

BU BÖLÜMLUK BU KADAR HASTA HASTA BU KADAR YAZABILDIM. ÖZÜR DILERIM OPULDUNUZ. :(

KARIŞIK DUYGULARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin