İLK GÖRÜŞ

832 174 75
                                    

O ruzgarin sesi ile kuş civiltilariyla uyanmak bi harika..

Annem ile babam trafik kazası sonucu ölmüştüler. Anneannem de bana bakiyordu. Annem ile babam öldüğünde ben 5 yaşındayım suan 16 yaşındayım. Bugun yeni okulumun ilk günü ve aslında heyecanlıyım..

Birseyler atistirip evden çıktım okula gidiyor ve bir yandan da telefon da facebook ta geziniyordum. birden bire biri omzuna çarparak Telefonumu yere düşurmustü. O an cok sinir olmuştum sinirli sinirli yürüyerek ona doğru yürümeye başladım. onunla göz göze geldim ve o mavi gözleri,sari saçları, o havali gülüşü cok tatliydi ama o tatliligi kenara bırakıp olaya geri dönüş yaptım. .

Ve ona bagirarak:

"Sen Naptini sanıyorsun?"

"Ne diyorsun sen ya?"

"Senin yüzünden Telefonumun camı kırıldı.."

"Napıyım bi git ya"

"Öylemi? "

"Öyle"

O an aklıma tek gelen bir sey vardı ve onu yaptim.

Elimdeki su şişesini alıp onun başından aşağı döktüm hemen kacmistim

Ve okula girdim. Sinifta herkesle tanismistim. Ama kendime en yakın buldugum Begüm ve alev idi. sabah ki olayi onlara anlatmistim onlarda kim olduğunu çok merak etmişlerdi. Tam derse baslarken içeri o gelmişti..

O tatli gülüşü olan mavi gözlü sarı saçlı havalı yürüyüşü ile ne kadar gıcık olsamda çok tatlı biriydi. ..★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

alev Begüm e dönerek:

"Kızlar bu o"

"O kim Beste?"

"Kavga ettigim çocuk. "

"Ohaa"

Onunla bir an Göz Göze gelmistik.. üstü islakti onun gözlerinde gördüm cok sinirliyidi. Ve benim yan sirama oturdu. Ben gülüyordum.. teneffüs oldu ve yanıma geldi:

"Sana bunu odeticem.."

"Beklerim canım"

Ve kantine indik.

Umarim begenmissinizdir..vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin. Sizi seviyorum. .

KARIŞIK DUYGULARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin