Eight

53 7 0
                                    

Bila steak sampai je, Renjun terus tiup dan suapkan dalam mulut Soyeon.

"So how? Sedap?"

Soyeon angguk. Sedikit nasi kimchi di suapkan pula ke mulut Renjun.

Renjun angguk sambil tersenyum bermaksud sedap.

"Lepasni kita pergi taman jom!" Ajak Soyeon.

"Aik, makan pun belum habis." Kata Renjun dan geleng.

Soyeon memang betul-betul, nak habiskan waktu 24 jam ni dengan dia. Memikirkan betapa lonely nya Soyeon tanpa dia, dia jadi sebak.

"Nanti lepas habis kita pergi okay?" Dia cium kepala Soyeon.

.
.
.

Soyeon bau bunga tangan ada di situ. Renjun diam-diam penuhkan storannya dengan gambar Soyeon.

Dia makan aiskrim ambil gambar. Bila Soyeon nampak Renjun ambik gambar dia. Dia tersenyum sambil buat tanda peace.

Dia terus lari ke arah Renjun. "Cantik!"

"Ha'ah tempat ni cantik kan?"

"Ani, awak cantik. Tempat ni hanya tambahkan kecantikan awak je." Kata Renjun, sengih. Pipi Soyeon di cubit pelan.

Soyeon senyum sambil minum airnya.

"Jom selfie!" Soyeon keluarkan telefonnya. Dia angkat tangannya tapi Renjun lagi tinggi dari dia. Renjun ambik telefonnya dan dia selfie gambar diorang berdua.

Ada gambar mukanya serious, ada gambar diorang ketawa dan gambar diorang buat muka dungu.

"Saya suka!" Pipi Renjun di kucup gembira. Dia terus tukar lockscreennya ke gambar muka dungu diorang.

"Yang ketawa ni saya buat profil!" Dia lompat teruja dan sedikit demi sedikit jauhi Renjun.

Renjun renung wallpaper lockscreennya yang baru ditukar ke gambar Soyeon minum air dengan tanda peace.

"Renjun! Ppaliwa!"

√ Sweetness Overload - HRJWhere stories live. Discover now