Eighteen

46 6 0
                                    

Mata Renjun terbuka. Dia renung keadaan sekeliling. Dia kat tepi sungai dengan dua lelaki di situ. Mereka terus angkat Renjun dan di campak ke dalam air.

Renjun susah nak bernafas. Terapung, tergelam dibuatnya.

"Ahh!!"

Dia nampak air terjun kat depan. Dia cuba berenang lawan arus tapi tak berjaya.

"Aaaaaa!"

Dia menjerit sebelum jatuh dan matanya terus kabur. Dia pengsan.

.
.
.

Kepala Soyeon di gosok. "Dah kahwin pun tetap cantik. Saya nak rasa lah bibir awak, ada rasa strawberi macam dulu tak."

Dia renung bibir Soyeon yang kering. Dia ambil air dan diletakkan di sekeliling bibir Soyeon. Dia pengang dua belah pipi dia dan terus kiss dia.

Soyeon tak mampu buat apa-apa. Tangannya terikat, kakinya tak larat di angkat. Kalau nak gerak-gerak badan takut kerusinya jatuh.

Jaehyun cuba masukkan lidah tapi Soyeon tahan. Jaehyun senyum sinis, dia gigit bibir Soyeon sampai berdarah. Disebabkan sakit Soyeon terbuka mulut dan Jaehyun ambik peluang tu untuk masukkan lidahnya.

Air mata Soyeon mengalir. Walaupun Renjun tak pernah buat begitu. Sekarang dia tahu yang selama ni Renjun boleh je gigit bibirnya untuk buka mulutnya tapi dia tak buat. Jaehyun lepaskan Soyeon.

Soyeon menangis teresak-esak.

"Aik? Terharu ke sebab saya kiss. Mesti awak rindu kan?"

Tanpa hiraukan Renjun dia menangis teresak-esak. Waktu dia couple dengan Jaehyun dulu, dia larang pengang bahagian tak sepatutnya.

Jadi Renjun adalah first kiss dia.

√ Sweetness Overload - HRJWhere stories live. Discover now