Twenty One

52 6 0
                                    

Renjun renung rumah Jaehyun. Dia terus berlalu masuk.

"Jaehyun!"

Renjun nampak Soyeon yang sedang menangis. Bila dia nampak Renjun, dia tahu yang dia boleh berehat sekarang.

"Wow Renjun! Aku tak tahu kau seberani ni!" Jaehyun geleng tak percaya. Dia renung Renjun dengan pandangan sinis.

"Hah! Memang tak berani lah kalau tak bawak sesiapa!"

"KAWASAN NI TELAH DIKEPUNG, KELUAR ATAU KAMI SERBU!

1!
2!
3!"

Renjun di pandang geram. Renjun angkat tangan dan senyum sinis.

"Ops, sorry lah Jaehyun aku bukan bodoh!"

Waktu tu polis masuk dan tangkap Jaehyun dan bodyguardS dia. Renjun terus lari ke arah Soyeon dan lepaskan dia dari ikatan.

"Ah! Sakit!" Perutnya sakit seperti gila.

Renjun senyum. Dia terus angkat Soyeon ke keretanya dan terus di bawa ke hospital.

.
.
.

"Tahniah! Namja dan yeoja!" Kata doktor tu. Jururawat dan semua tepuk tangan.

"Boleh saya tengok isteri saya?"

"Masuklah."

Dia masuk dan renung Soyeon dan renung kembarnya.

"Kembar!"

"Nak buat macam mana, awak lah gatal buat dua round waktu tu!" Soyeon senyum.

Waktu tu jururawat masuk. "Kami mandikan bayi kamu ye."

Mereka berdua angguk. Renjun ke arah Soyeon.

Alangkah terkejutnya dia bila Soyeon tetiba kiss dia. Dia buka mulutnya bagi Renjun masukkan lidahnya.

Mereka kiss untuk 10 saat dan mereka berhenti. "Wow Soyeon, what happen to you?"

Tetiba air matanya keluar. "Saya patutnya bagi awak buat semua ni dari awal. Sekarang Jaehyun dan buat semua ni dulu. Lidah saya.."

Renjun peluk dia. "Takpe by, saya dah bersihkan tadi kan?" Dia senyum. Soyeon pukul dada Renjun sambil ketawa.

√ Sweetness Overload - HRJWhere stories live. Discover now