Şu an odamda oturmuş ağlıyordum.
Niye diye soracak olursanız ablamla kavga ettik. Biz normalde her zaman kavga ederiz ama hiç bu kadar kötü kavga etmemiştik.
Şimdi olay şöyle başladı;
Benim derslerim biraz kötü olduğu için ders çalışıyordum. Çalışmak zorundaydım da. Anlamadığım konu üzerine çalışırken ablam kapıyı çalmadan hızlıca açıp yanıma geldi ve bana bağırmaya başladı.
"Neden arkadaşlarımın yanında beni rezil ettin!!"
Oysa ki sadece beceriksiz olduğunu söylemiştim. (Aferin Yongsun 👌👌👌)
"Bir şey demedim ki. Sadece bazı aktiviteleri yapmakta başarısız olduğunu söyledim."
"Hem bağırmasana komşular rahatsız olacak."
"Orada sevdiğim çocuk vardı ve onun yanında beni rezil ettin! Sırf yemek yapabilen birilerini sevdiğini söyledi ve sen de benim yemek yapamadığımı söyledin! Sadece ondan da bahsetmedin. Neredeyse yapamadığım her şeyi söyledin. Ve sen benim onu sevdiğimi biliyordun!!!"
"Abla isteyerek yapmadım. Sadece onun varlığını unutmuşum. Biliyorsun diğer arkadaşlarınla çok iyi anlaşıyoruz."
Bunları söylerken bağırıyordum.
"Neredeyse her yerde beni rezil ediyorsun! Keşke benim kardeşim olmasaydın! Senden nefret ediyorum!"
Bu cümleyi çok hızlı söylemişti ve en son da söylediğinin farkına varıp ağzını kapatmıştı.
"Ablacığım, şey, ben..."
"Tamam abla sus artık! Bir erkek uğruna benden nefret ettiğini söylüyorsun! Senden nefret edecek olan varsa o da benim! Sevdiğin uğruna beni sattın ya sana helal olsun!"
Ağlamaya başlamıştım. Çünkü bu kadarı da fazlaydı.
Elimle kapıyı gösterdim.
"Şimdi şu odadan siktir ol git! Senin bundan sonra arkanda duracağımı sanıyorsan yanılıyorsun! Gitsene şu odadan!"
Ablam ağlayarak çıktığında arkasından bağırdım.
"Senin kardeşin olduğum için kendimden utanıyorum. Senden nefret ediyorum!"
"Şimdi siktir git sevdiceğinin yanına!"
Ne dediğimin farkına varmadan bağırıyordum çünkü sinir hastalığım var.
Odamı sinirden dağıtmaya başladım Ablamın dedikleri aklıma geldikçe daha çok ağlıyordum. Sinirim geçtiğinde yorgunluktan yatağıma uzandım ve ağlamaya devam ettim. Bu aralar her şey üstüme geliyordu. Annem ve babam bu aralar fazla kavga etmeye başlamışlardı ve annem sırf babamın yüzünü görmemek için işe başladı. Bu yüzden şimdi evde ablamdan başka kimse yoktu. Sürekli evde ayrımcılık yapıyorlardı. Ablam evde benden üstün görülüyor. Her istediklerini ona alıyorlar ama bana gelince ya para yok diyorlar, ya da sonra alırız diyerek erteliyorlar. Ama yine de annemi çok seviyorum. Her zorluk çektiğimde yanımda oluyor ve bana yardım ediyor. Ama babam tam tersi, bana hep baskı yapıyor. Neredeyse her şeye karışır ve ne yapacağımı emir eder. Babamdan nefret ediyorum. Ablamı da severdim. Çok olmasa da yardım ederdi bana. Son sözleri söyleyene kadar...
Ablamın yaptığını etik bulmuyorum. Sırf sevdiği birisi için beni satması çok kırıcı. Mesela ben Byul-yi'yi çok seviyorum ama ablamı onun için satmaz-dım-.
Yatağımda sırt üstü yatıp ağlarken kapının anahtarla açılma sesi gelmişti. Muhtemelen annem geldi. Odamın duvar saatine baktığımda tam da annemin işten gelme saati olduğunu gördüm.
Ama hiçbir şey umurumda değil. Kendimi rahatsız hissettiğim için odamın kapısını kilitleyip tekrar yatağıma sırt üstü yattım.
Etrafa baktığımda çok dağınık olduğunu gördüm. Toplayacak halim yoktu. Tam yatağımda uyuyacağım sırada kapım çalındı.
"Kızım hadi yemek hazır. Mutfağa gel."
"Anne yemeyeceğim. Sizin biricik çocuğunuz yesin ben istemiyorum."
"Kızım hadi ama."
"Ya istemiyorum dedim! Aç değilsem yiyemeyeceğim demek. Niye anlamıyorsunuz?!"
"Peki."
Annemin ayak sesleri uzaklaştığında gittiğini anladım. Şu an o kadar kötüyüm ki anlatamam. Yarın okula gitmeyeceğim. Biliyorum derslerim kötü ama psikolojim daha kötü bir durumda.
Yorganımın altına girip uyumayı diledim. Biraz fazla ağladığım için başım ağrımıştı ama uykum daha baskın olduğu için uyudum.
Biliyorum ne zamandır buraya yazmadım. İşte ders falan...
Bu kız Yongsun'un güzel ve bir o kadar da sexy ablası. Tabi ki şerefsizlik de var LKEJIOFKFDLKOIAOKDBSFEJK
Bu aralar psikolojim fert olduğu için kendimde bile değildim. Sırf dün ders stresi yüzünden ağladım. Yani bölüm atmadığım için üzgünüm 😢😢😭😭😭
Yani bir gülüp bir ağlıyorum alkmflksgrrfıjlkmsf. Benim tımarhaneye yatırılmam lazım aefıjokmlfjlkmdokp.
Medya ağlama sebebi. Niye bu kadar tatlısın 😍😍😍😍