Moonbyul

37 2 15
                                    


Eun Ji'nin anlattıklarını sabırla dinlemiştim ve şu an anladıklarımı Longboard üzerinde deneyecektim.

Tanrım, umarım düşüp Byul-yi'ye rezil olmam.

Longboard'a sol ayağım önde olacak şekilde bindim. Sağ ayağımı sürmek için yere koyup  ittirdim ve sol ayağımın arkasına koyup iki ayağımı da sağ tarafa çevirdim. Bu sanırsam daha kolay hareket etmemi sağlayacak. Sonra kendimi alıştırmak için ayaklarımı bir sağa bir sola hareket etmeyecek şekilde baskı uyguladım.(Umarım anlamışsınızdır lnjefmlkefjxmkdr.) 

Böyle devam edip 1 metre falan gitmişimdir. Sonra Longboard'dan inip elime aldım ve uzaktan beni izleyen Eun Ji'ye koşup sarıldım.

"Yaptım Eun Ji yaptım!!!" diye bağırıp ona daha sıkı sarıldım.

Çok hızlı öğrendim.

"Kızım bıraksana!!"

Fazla abartmış olmalıyım.

Eun Ji'yi bırakıp arkama döndüm ve 

Kahretsin!

Byul-yi bana bakıyor!

Sanki biraz sinirlenmiş gibi.

Onla bakışmamı kesip Eun Ji'ye döndüğümde Eun Ji de Byul-yi'ye bakıyordu.

Sonra Eun Ji, Byul-yi ile bakışmasını kesip bana döndü.

"Bu sana niye böyle bakıyor?" 

"Ne bileyim ben, bana niye soruyorsun?"

 Byul-yi'nin arkasına baktığımda arkadaş grubu da bir bize bir de Byul-yi'ye bakıyordu.

Grup arkadaşlarından birisi;

"Moonbyul buraya gelir misin birşey söyleyeceğim."

Moonbyul arkadaş grubunun ona taktığı bir isim ve gerçekten Byul-yi bu isimi güzel taşıyordu.

Byul-yi bana son kez bakıp arkadaşlarının yanına gitti. Ben de daha fazla utanmamak için Eun Ji'den izin alıp evime gittim.


Yakışıklım ya!!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yakışıklım ya!!

Skate GirlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin