5❄️(M)

380 21 33
                                    

Reiner gülmekten yere düşer. Akvaryumu alıp soğanların yanına, balkona koyar.

Reiner yeni bir film açıp Bertholdt'un abur cubur getirmesini bekler.
Bertholdt elinde tabak ve cipslerle gelir.

Reiner'ya jelibon tabağını uzattığımda, Reiner jelibonu alıp "Bu ne lan pkklı jelibon üretmişler" dedi.

Anlamayıp yüzüne baktım.

"Neyse, boş ver"

~~~~

Reiner'ın açtığı filmi izlemeye başladık.
Gizlice onu izliyordum. Çok tatlıydı.

Birkaç dakika sonra filmde +18 sahne çıktı. Çok utandım. Sonra Reiner'a baktım. Umursamaz bir şekilde izliyordu. Artık ona hislerimi söylemek istiyordum. Ya benden hoşlanmıyorsa? Rezil olurum 😖. Birdaha onun yüzüne nasıl bakarım...
"Re-reiner"
"Hı"
"Şey ben... Seni tanıştığımız ilk günden beri seviyorum.

Reiner bir şey demeyince, kalbim daha çok atmaya başladı. Titriyordum ona doğru yavaş yavaş yaklaştım. Ellerimi omzuna koydum. Hala tepkisizdi. Yavaşça dudaklarımı dudaklarına değdirdim. Nefesini alabiliyordum. Bir süre böyle kalmak istiyordum.

Dilini dilime değdirip daha sert öpmeye başladı. Sonunda Reiner karşılık verdi. Sonra beni koltuğu yatırdı. Öpüşmeye devam ettik. Karnımda kelebekler uçuşuyordu. Sonra boynuma indi. Emmeye başladı. Ben zevkle inlerken, Başını kaldırıp bana baktı. "Bende."

Bana sarıldı, çok sıcaktı. Daha sonra yatak odasına gidip beraber uyuduk.



Yazarken feels geçirdim zjlsslşw neyse ReiBertli bölümlere hazır olun :))

 Çiğköfte (AOT)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin