Tohle je Kika. Je to Badgirl. Je jí 15 let.
-------------------------------------------------------------------------------------
Takže ahoj, jmenuju se Kristýna, ale všichni mi říkaj Kika. Mám hnědé vlasy pod lopatky a zářivě modré borůvkové oči. Všem klukům se líbim a je to občas trochu otravný je odhánět ale mě to nevadí protože jsem badgirl. Je mi patnáct let. Nikdy jsem neměla kluka a nepoznala pravou lásku. Ale mně to samozřejmě nevadí protože na tyhle blbosti nevěřím. Pravá láska neexistuje. Vždycky si na party najdu nějakýho hezkyho kluka (a mám si z čeho vybírat). Ano, sice je mi teprve patnáct ale na party chodím už od dvanácti protože jsem badgirl. Vždycky na party prinesu tvrdej alkohol protože mi ho v obchodě prodají jelikož vypadam na osmnáct. Všichni prodavači po me šílí. Právě stojím před zrcadlem a dělám si na hlavě messy bun. Protože jsem hrozně trendy. Mám na sobě bílí crop top tričko a černý úplý kraťasy. Najednou mě z mé koncentrace vytrhne hlas mojí mámy.
„Kikoo pojď dolu máme pro tebe důležitou zprávu!!!"
Co po mě zase chce, pomyslím si.
„Ježiši vždyť já už jdu," zakricim zpátky. Rychle si domotám drdol a otráveným krokem se vydám po shodech dolů. Když sejdu schody, vidím mámu i tátu, jak na mě koukají. Zajímalo by mě co mi chtějí říct.
"Máme pro tebe důležitou zprávu."
"Nooo?!?!"
"Pojedeme na rodinnou dovolenou," usmála se máma.
"Coooo, no to si děláte srandu. Můžu sebou vzít alepsoň Božku?!" Božka je moje BFF. Samotřejmě je to taky badgirl a chodíme spolu na party. Ona je jako má druhá půlka a bez ní se cítím naprosto prázdná. A taky se mnou jezdí na dovolený, abych se tam neunudila s mýma rodičema, protože kdo sakra rád tráví čas s rodičema, když je badgirl.
"Kristýnko, nemůžeš, přece si musíme užít čas spolu jen jako rodina," vložil se do toho táta.
"Otče, přece víš, že jsem tohle jmeno nechala ve své minulosti. Od ted mi rikejte Kika, DEKUJU." Pronesla jsem ironicky. Nesnasim když mi nekdo rika jinak nez Kika.
O několik nudnejch dnu později
"Kikoooo, už máš zbaleno???" zakřičela na mě máma. Měla jsem na sobě černý roztrhaný džíny a hodně úplý bílý croptop. Vlasy jsem měla navlněné a rozpuštěné. Měla jsem docela výrazný pěkný makeup.
"Ještě neeeee!!!" zařvala jsem zpátky. Měla jsem svůj největší kufr a byl už skoro plný oblečením. Musela jsem si zbalit celou svoji skřín. Co kdyby tam byl nějaký hezký kluk? Clovek nikdy neví. Domluvila jsem se s Božkou, že si budeme volat přes facetime, protože nechci trávit čas s mýma nudnýma rodičema.
"Už bězííím!"
Seběhla jsem schody a šla k našemu černéhu jeepu.
"Kolik toho táhneš KiKO ?!?!!" zeptal se můj táta.
Hodila jsem po něm znuděný výraz. Nastoupili jsme do auta a vyrazili na dovolenou.
O tři hodiny později
"Kiko vstávej, už jsme tady!" probudila mě máma. Otevřela jsem své borůvkové oči. Byli jsme u nějakýho divnýho hotelu v lese.
"No to si děláte sranduuu!!!! Tady chcete abych strávila celej týden?!"
"Kiko, my si chceme užít rodinnou dovolenou" řekla máma.
Vystoupila jsem z auta a vyndala jsem si kufr z kufru. Šli jsme na recepci si vzít klíče k pokoji. Podívala jsem se na gauč, který je před recepcí a.......... uviděla jsem jeho...!!!!!!!!!!!!
-----------------------------------------------------------------------------------
Tak a je to tu. První kapitola tohoto skvělého příběhu, doufám že se bude líbit. Už se nám to tady trochu rozjíždí :o
Vaše E. <3 <3 <3
ČTEŠ
BADgirl na dovolené od E.
RomancePříběh BADgirl na dovolené. Velice zajímavý příběh. !POZOR! můžou být i odvážnější scénky!!! Naše oblíbená badgirl je donucená jet na dovolenou, jak to dopadne? Změní jí to život? A co její pohled na lásku? Čtěte dál a dozvíte se vše!!! Děkuji, pa...