Tisícky dažďových kvapiek začne padať na, už nie dlho, suchú zem. Ozve sa hrom, no ja tam stále stojím. Veci sú čím ďalej tým viac premočené, až navsiaknú dažďovú vodu úplne do seba.Sadnem si na zem do tureckého sedu. Prejdem po spoločnej fotke, kde sa na mňa sypmaticky usmievajú štyria chlapci. Bruškami prstov mojej pravej ruky prejdem po ich menách. -Forever Young-, je napísené na spode náhrobného kameňa.
"Chýbate mi," pošepkám. "Škoda, že ste tu neostali so mnou, alebo," odmlčal som sa. "mal som ísť ja s vami?" v očiach sa mi objavia slzy. "Mal. Mal som ísť s vami v jednom aute." povedal som pevne.
"Niall, ty môj malý írsky škriatok. Nesmierne mi chýbajú tvoje vrúcne objatia." jedna slza pre Nialla Horana.
"Zayn, narcis jeden! Heh, mal si právo sa byť narcisom. Bol si ozaj krásny. Chýba mi tvoje Vas Happenin?" jedna slza pre Zayna Malika.
"Louis, čo by som dal zato počuť nejakú drzú narážku na mňa, s ktorej som sa sám musel smiať. Chýbajú mi tvoje vtipy." jedna slza pre Louisa Tomlinsona.
"Harry, ty moja perverzná princezná. Čo by som dal za to,aby som mohol od teba počuť niečo úchylné. Chýba mi tvoj smiech." jedna slza pre Harryho Stylesa.
"Tak veľmi mi chýbate, chalani. Pred vami už nie je ten Liam James Payne, ktorý tu bol pred troma rokami. Už tu nie je ten usmievavý, milý Liam. Je tu arogantný, sebecký Liam," nadýchol som sa. "Trhá mi to srdce. Nie len mne, ale aj ďalším ľuďom, nasím fanúšikom. Keby ste vedeli, koľkí z nich sa k vám pridali, ktorí odišli do neba za vami." je zbytočné si utierať slzy, keď padá dážď. "Vždy, keď nejakú stretnem na ulici, nie som si istý či vidím naše dievča alebo nejakú chodiacu podvýživenú mrtvolu. A ona sa na mňa díva rovnakým spôsobom ako ja."
"Tri roky chodím po tomto svete bez duše. Už ďalej nemôžem, už by stačilo. Niekedy mám chuť si vytrhnúť srdce, len pre to, aby som tam mohol byť s vami. " rozzvlykám sa. Tak, ako 365 dní v roku, každý rok.
"Milujem vás, chalani. A to navždy." zašepkal som a odišiel z tohto hrozného miesta, kde neskôr tiež sám skončím.
Mieril som si to k Temži, na Tower Bridge. Tam, kde sme natáčali Midnight Memories. Nádherný výhľad, tisícky spomienok.
____A tak Liam pustil svoje ruky, predklonil sa a nechal sa unášať studeným dažďovm vzduchom. Zavrel oči, no predtým z nich vypadla slza. jedna slza pre Liama Payna.
Toto bol koniec. Koniec Liama Jamesa Payna. Definitívny koniec posledného žijúceho člena najslávnejšej skupiny na svete.____________________
UPOZORNENIE: JEDNODIELOVKA NAPÍSANÁ V ROKU 2012!!!!!
Ako som už spomínala, jednodielovky si sú podobné a tiež krátke!
KONIEC JE UPRAVENÝ! (Pre to MM!)
snáď sa páčilo:)
*vote
*comment
*follow
all the love, O.