This is the last of Zain. [z.m|sad]

129 16 1
                                    



Otázky z každej strany prilietali do jeho uší. Nikoho netrápilo, či ho to baví počúvať. Či ho to ešte viac nezraňuje než je.

Sedel v kresle a nechty sa mu ryli do operadiel. Chcel kričať. Plakať. Ľudia okolo neho si to nevšímali. Nestarali sa o jeho pocity, ktoré cíti práve teraz.

"Prestaňte," zamrmlal nezrozumiteľne. "prestaňte," pomaly zvýšil hlas a oči premiestnil z jeho čiernych punkerských topánok na ľudí, ktorí sedeli pred ním.

"STOP!" skričal. Niektorí od ľaku až nadskočili, iní vyvalili oči.

Jeho hruď sa začala nadvihovať rýchlejšie, telo triasť a z očí mu začali padať slzy. "Prosím." zavzlykal, postavil sa pomocou chytenia o kreslo a odišiel vonku.

Vedel, že ak bude pokračovať, má ešte väčšiu šancu na smrť, ale aj tak s roztrasenými rukami vybral bielo modrú krabičku z vrecka jeansov. Otvoril ju a vytiahol jednu z cigariet spolu so zapaľovačom. Cigaretu priložil k perám, ktoré trošku pootvoril aby sa tam zmestila. Zapaľovač páru krát zapáliť nechcel, no na piaty pokus sa zapálila aj cigareta.

Vydýchol dym úľavou a privrel oči.

"Vieš o tom, že by si to nemal robiť, však?" zeleno oký chlapec sa oprel o stenu vedľa neho a uprene pozeral na cigaretu.

Čiernovlasý pretočil očami. "Čo všetko by som nemal robiť," uchechtol sa a potiahol z cigarety. "Nemal by som byť v boybande, nemal by som spievať, zachraňovať ľudí, čo o mne nevedia pomaly nič. Nemal by som ani žiť." odpľul na zem a cigaretu odhodil a zašliapol.

"Tak odíď." kudrnatý pokrčil ramenom.

"Myslíš, že je to také jednoduché? Opustiť všetkých tých ľudí, ktorí stoja na mojej strane? Aj keď ma skutočne nepoznajú? Koľko toho vyhodili do vzduchu kvôli mne. Kvôli nám piatim." povzdychol si. Oprel sa o stenu, vedľa kučeravca a zaklonil hlavu. Oči privrel aby zahnal slzy, ktoré chceli stekať tak strašne moc po jeho olivovej pokožke.
"Zayn, akokoľvek sa rozhodneš, my pri tebe budeme stáť stále. Nech sa deje čokoľvek." Harry stlačil jeho rameno.

Zayn vedel, že pri ňom stále budú. Že pri ňom stále budú stáť. Ale nechcel ich opustiť. Nechať fanúškov len tak.
"Odídem." povzdychol si po minútovom tichu, v ktorom strávil čas rozmýšľaním.
"Poviem, že chcem byť normálnym 22 ročným chalanom, ktorý chce mať normálny život." zamumlal. "Počas pauzy vydám tie songy čo som nahral u Shadida v štúdiu."
"Dobre." Harry prikývol a roztvoril náruč. Čiernovlasý chalan, ktorý práve teraz vyzeral ako zranené šteňa, sa prihnal do Harryho náruče.
"Neboj sa, fanúšikovia to pochopia." Harry zamumle do Zaynových vlasov.
Zayn len znova privrie oči, aby neplakal. a modlil sa aby to pochopili.
"Sú tí najlepší." zašepká a odtiahne sa od Harryho.
Vraj najlepší, Zaynovi by trvalo večnosť vymenovať všetky mená ako nazvať svojich fanúšikov. Len z tej dobrej stránky.
Koľko preň ho obetovali, čoho všetkého sa vzdali, čo všetko prijali, ako sa tešili, smiali, ako ho obraňovali... to všetko iba preto, lebo ho majú radi. On ich miluje. Veľmi si váži, čo preň ho spravili. Robia a budú robiť.
"Poď, ideme späť k nim." Harry kývne smerom k vnútorným dverám a začne kráčať.
-----------------
"Uhh, nebol som šťastný keď som to robil." Zayn sa nepohodlne zavrtí na stoličke a pokračuje. "Cítim sa ako keby som ich púšťal dole..." a tak to aj je.
"Všimli sme si tvoj posledný príspevok na sociálnej sieti twitter, ako to máš s Perrie?" opýta sa novinár.
"Perrie je veľmi dobré dievča. Podporuje ma vo všetkom a chápe, že chcem odísť." oblíže si pery a prehrabne vlasy.
--------------------
"Zayn Malik a jeho nová sólová pesnička."
"Zayn Malik odišiel z boybandu."
"Zayn Malik a jeho sólová kariéra."
"Stovka mŕtvych dievčat kvôli odchodu Zayna Malika z One Direction."
"One Direction sú oficiálne 4."
"22 ročný normálny chalan vydáva sólovú pesničku."
"I won't mind v rebríčku medzi najlepšími songami!"
"Naughty boy a Louis Tomlinson, hádka na sociálnej sieti. Koho sa zastal Zayn Malik?"
Zayn si povzdychol a vypol televíziu. Rukou si prešiel cez oholenú hlavu a zotrel slzy z líc.
"Si v poriadku?" Perrie nakukla do ich spoločnej obývačky. Zayn sedel na gauči s mobilom v ruke, pred vypnutou telkou.
Perrie sa chystala na preberanie cien jej skupiny Little Mix.
"Mhm." Zayn zamrnčal na čo sa Perrie zamračila a prihnala sa k nemu.
"Všetko bude dobré. Výsledky dopadnú dobre a ty sa budeš môcť vrátiť späť., tam kam patríš." vlepila mu pusu na líce a odišla.
Zayn scrolloval twitterom a pozeral na všetky tie nenávistné tweety voči nemu. Keby len vedeli.
"Nenávidím ťa Zayn!"
"Pamätáš keď si mal fanúšikov?"
"Ako som mohla podporovať niekoho ako je on?"
"Zayn si nezaslúži môj rešpekt."
Keď mu bolo dosť mobil uzamkol a odhodil ho na druhú stranu gauča, z ktorého sa postavil.
Odišiel do kuchyne a urobil si niečo na večeru.
"Stálo zo za to? Mal som im klamať? Mal som im povedať, že mám rakovinu?" spýtal sa samého seba. Jeho myšlienky už zachádzali až do samovraždy, veď komu by aj chýbal?
Jeho mobil znova zapípal, tak vstal od stola, vzal so sebou tanier a išiel poň ho do obývačky.
-Bro, si ok?- bro-
Kto iný ako Louis?
-Som.-odpísal a na stehná si položil tanier.
-Som rád. Práve sme v Cardiffe, úžasná show dnes!! :) -
-Užite si to.- na to už Louis neodpísal.
Nemal by som to už ukončiť? Späť ma aj tak nechcú. Neprijali by ma, pretože by tomu nerozumeli. Boli by zmetení. Proste sebou niekde seknem. Čo ja viem... skočím z útesu alebo sa rozbehnem z nejakej budovy...

Dnes ostal doma, pretože čakal na výsledky z CT vyšetrenia. Mobil sa mu znova rozsvietil a stálo tam doktorove meno. V rýchlosti sa postavil a srdce sa mu rozbúchalo.
"Prosím?" Zayn zdvihol telefón a s roztrasenými rukami ho priložil k uchu.
Ako keby mu stiahlo celé telo, keď počul ťažký povzdych doktora.
"Pán Malik? Mám pre vás zlé správy." doktor si znova povzdychol. Zastavilo sa mu srdce.
"Uhm." Zayn nevedel čo povedať. "T-Takže.. Takže sa to zastaviť nedá? Umieram?" po líci mu stiekla slza.
"Je mi to ľúto, pán Malik. Zistili sme to príliš neskoro." Zayn sa pozrel von oknom a vydal zo seba tichý vzlyk.
"Ď-Ďakujem, pán doktor. Dovidenia." zašepkal do mobilu, ktorý po zrušení hovoru nechal skĺznuť pozdĺž jeho tela.
Začal kričať z celého hrdla, do prázdneho domu. Slzy mu vyšli na povrch a srdce sa mu rozbúchalo dvojnásobne ako predtým.
"Prečo musím odísť?" nechcel, tak silno nechcel odísť.

Chcel ostať. Ostať pre svoju rodinu, kamarátov, bratov a fanúšikov. Pre celý svet.

Chcel naďalej rozdávať úsmevy, mať vlastné deti, starať sa o fanúšikov. Dlží im to. Dlží to celému svetu.

Nemohol. Nemôže. Musí odísť.

____________________________________________________

Tak, konečne som to dopísala. Toto mi tu stálo hrozne dlho. Writing block. Fuck.
Chcela by som vám poďakovať za viac ako 500 prečítaní, veľa to pre mňa znamená. :)
Taktiež by som chcela poďakovať Zaynovi Malikovi za najkrajších 5 rokov môjho života a ešte stále tie roky pokračujú, pretože Zain neodišiel :) Teda, nie z tohto sveta. Stále je tu pre nás. V našich srdciach, na twitteri, facebooku, vo 1D. tam ostane navždy. I love you Zayn. nikdy neprestanem.
all the love -Ollie.

Imagines |sad.1d|Where stories live. Discover now