Why [l.t|sad]

333 38 4
                                    


Čierna priliehavá košeľa, obtiahnuté džínsy a saténové sako, rovnakej farby. Oči, nezažmúrené už posledné tri dni, sa zase zapĺňajú slzami.
Do rúk vezme svoj mobil, kľúče a prehrabne si upravené vlasy.
Zatvorí dvere od svojej spálne, vykročí dole, kde ho čaká jeho priateľka.
Chytí ju za ruku a spoločne vyjdú z domu a nasadnú do čierneho Range Rovera. Jeho dievča má na kolenách položené, okrem kabelky, biele ruže.
Do tváre jej nie je vidno, keďže jej rozpustené vlasy padajú do tváre, zmáčanej slzami.
Zastavia pred cintorínom, kde ochranka zdržuje plačúce a vrieskajúce fans. Spolu sa predieraju pomedzi oslňujíce blesky fotoaparátov a vypytujícich sa paparazzi. Konečne sa dostanú na pôdu cintorína. Jeho srdce sa rozbúcha, oblieva ho horúčava a nohy sa mi pri každom kroku podlamujú. Ako oporu, k sebe pritiahne ešte viac svoju plačúcu priateľku a silno jej stisne ruku. Dostanú sa ku veľkej kope ľudí, rodín, kamarátov a popredierajú sa zase dopredu. Srdce sa mu náhle zastaví. Silno dúfa a praje si, aby bol toto iba sen. Jeho dievča vzlykne a silno mu stláča ruku. Zrak nespúšťa zo štyroch rakvý položených vedľa vykopaných hrobov. Z hrdla sa mu vydrie zvuk, akokeby ho mučili a on nemohol rozprávať. Z očí mu začnú padať veľké slzy, dopadajúc na zem. Kolená sa mu ešte viac roztrasú. Keby ho nepodopierala jeho priateľka, spadne na zem. Ľavou rukou si prikryje ústa, aby potlačil ďalší vzlyk a privrie oči.
Akonáhle rakvy zasypáva hnedá hlina, vonku sa rozprší a na oblohe sa objaví, veľký a silný blesk. Vonku zazneje hrom, no on stále pozerá pred seba. Každý si rozprestiera čierne dáždniky, no len on a jeho priateľka stoja ako vojaci v pozore.
Ľudia pomaly odchádzajú, ale on ostáva. Vonku stále neprestalo pršať, ba ešte viac začalo. Boh vycítil jeho aktuálnu náladu. Bolesť, smútok, hnev. Nič iné necítil, okrem lásky k nim. Už to viac nevydrží, pustí ruku z tej priateľkinej a dopadne na kolená, pred štyri hroby, na tvrdú, mokrú a špinavú zem. Hlavu si vloží do dlaní a hlasno vzlykne. V ten moment sa na obloha objaví blesk a ďalší hrom zazneje v jeho ušiach.
"Prečo?" zašepká do ticha, ktoré prerušuje dážď. Čaká na odpoveď, aj keď dobre vie, že nepríde.
------------------
Za chyby sa ospravdelňujem. Snáď sa páči :) vote a comment :) budem veľmi rada
-Ollie

Imagines |sad.1d|Where stories live. Discover now