-szóval Daiko és Zachary mi..? Érdekes. Mondta a férfi, elejtve egy halvány mosolyt, és középső valamint mutató újját a homloka közepére helyezve felszívódott. 3 óra elteltével Daiko és Zachary már nagyban a levegőben edzettek teknős szigete körüli tenger felett. Yamcha, teknős, valamint Tien mosolyogva nézték a harcot.
Egy hosszú eredménytelen harc után Zachary és Daiko egymással szembe álltak kicsit távol egymástól. - adjuk bele a maximumot. Így kiderül ki is az erősebb. Mondta határozott Hangnemmel Daiko, össze kukcsolt kezekkel a vele szemben álló srácra vizslatva. - én benne vagyok. De egyértelmű, nálam Zacharynál erősebb nincs. Mondta felvágó hangon Zachary a tenyerét homlokára nyomva. Daiko és Zachary begörnyedve hatalmas üvöltésbe kezdtek. Egy hatalmas fényrobbanás után Mind2 fiú csukott szemmel állt egymás előtt. Daiko aurája megváltozott. Az átlátszó színt fehér váltotta fel. Zachary nem változott meg, szimplán hatalmasabb ki-vél rendelkezett. -E.. Ez mintha nem is emberi aura lenne! Mondta teknős Daikot nézve. - oh... Mondta halkan egy fekete csuklyás fazon, aki a semmiből teknős és Yamcha mellé sétált. Yamcha csak elégedetten mosolygott.Mind ketten kinyitották a szemüket, Daikonak pupillája citromsárgában pompázik, az írisze pedig egyenesen, Zachary szeme vörösen izzott. A 2 fiú szó nélkül egymásnak suhant, teknősék nem tudták követni, hogy pontosan mi történik és, hogy ki is áll nyerésre. Daiko és Zachary villámgyors ökölharcokat vívott le, egészen addig míg elnem érték határaikat. Zachary gyomorba vágva Daiko-t hátra ugrott, és egy csomó ki lövedéket küldött neki. Daiko ezt alig érezve eltéritette a lövéseket, és egy másodperc alatt Zachary előtt megállt. - MI A?! Kiáltotta meglepett hangon, ekkor Daiko ökle arcon küldte, és elpöckölte a fiút. Zachary kis zuhanás után észhez térve ökölbe szorította a kezét, és a példáját Daiko is követte. a kezük izzani kezdett.
- ki akarják egymást nyírni?! Tennünk kell valamit. Kiáltotta teknős. Zachary és Daiko egymásnak suhant - MOST ELDŐL KI AZ ERŐSEBB!! mondta Daiko ordítva suhanva a fiú felé - ÉS AZ ÉN LESZEK MERT ÉN VAGYOK A LEGERŐSEBB! ordította Zachary felvágó hangon. A 2 fiú már majdnem el érte a másikat, de ekkor valaki elkapta a kezüket. - mi a? Mondták egyszerre. A csuklyás férfi volt. Zacharyt gyomorba rúgással Teknőshöz dobta, Daikot pedig pörgetéssel Yamcha elé. -HÉ! HOGY MERSZ FÉLBE SZAKÍTANI!? Kérdezte Daiko, egyre idegesebben felülve. Agyarai hosszúra nőttek szeme egyre jobban világítani kezdett. Hirtelen nekirontott Daiko a csuklyásnak, aki két karját maga előtt X alakban formálva védekezett. Az ütésbe a víz is bele remegett. Daiko halk morgásba kezdve, elkezdte folyamatosan támadni az alakot. - hé- hé nyugodj le. Mondta a csuklyás, aki hajolgatott és védekezett folyamatosan. - /miért ilyen ismerős a ki ami a csuklyásból árad?/ gondolja magában Yamcha. Ez alatt a csuklyás és Daiko ökölharca folyt. Daiko nagyon sok helyen eltalálta az ismeretlen férfit. - na jó. Itt a vége. Mondta a férfi, aki egy villanás után sárga aurát öltött magára, kiütve a fiút az eszméletéből akit elkapa Yamcha kezébe dobott. A férfi lassan leszállva levette Yamcháék előtt A csuklyát.
-ez nem lehet! Te... Mondta Yamcha és teknős a férfit nézve.Halii! Tudom ez egy felesleges rövid rész lett ami 2 kis harcot mutatott be és egy ismeretlen formát. Igazából ez egy nagyobb projektem eleje lesz, ugyanis részekre van bontva, ezért lett ilyen. Remélem azért élvezhető valamennyire 😅
YOU ARE READING
Dragon ball H
Fantasyez a történet a GT befejezése után indul. Yamcha már nagyban élni kezdi az életét, mialatt szereli az autóját rátalál egy kisbabára aki itt sírt a sivatag közepén. Yamcha nem tudván mit kezdjen vele, sajátja ként kezdte nevelni. évek múlva, teljesen...