Marron csak nézte a fiút, és valami a mellkásaban egyre intenzívebb ütemeket vert. -és Mond Yamcha a kölyköd mennyire tud harcolni? Kérdezte Krillin, nézve Yamchára, aki csak súgdolózott. -áá, rendben akkor felmérném egy harc keretein belül. Szólalt meg Krillin mire Daiko odafordítva fejét a férfira bólintott egyet.
-/na lássuk mit tudsz./ gondolta Magában Marron, miközben a szájára egy
Széles mosoly ült ki. A férfi(krillin) és a srác (Daiko) egymásnak ugorva már ütésre készültek, aminek az eredménye annyi volt, hogy az öklük összeütközött és bele remegett minden.Az ütés után hátra ugrottak mind ketten szinkronban, miután földet értek talpunkon egymásnak ugorva elkezdtek csatázni. Rúgásokat ütések követték, miközben a tömegben Yamcha ordibált Daiko felé drukkolva. Végül ez a mini párbaj Daiko ütésével zárult, ugyanis elkapva a férfi kezét kigáncsolta majd bele rúgott a férfibe,aki a rugás hatására el repült. -nem rossz kölyök. Mondta Krillin, mosolyt húzva a szájára Miközben lihegett. -köszönöm uram. Mondta Daiko válaszul meghajolva a férfi elött, ekkor valaki oldalba támadva akart támadni de Daiko időben kihajolt.
-én következem! Szólalt meg Tien, miközben hátra ugrott. -Rendben. Válaszolt neki a fiú mosolyogva egymásnak suhantak. A férfi hirtelen köddé vált, így Daiko megállt nézve a helyen, hogy felmérje merre is lehet Tien. Ekkor a férfu feltűnik Daiko felett és készülne lecsapni. De hamar kikerüli Daiko az ütést, majd egy könyökössel válaszol az akcióta. Tien kicsit elrepül, majd egy fának csapódva kiszakítja azt. Ez után Daiko sohajtva feláll és meghajol, majd Tien mögötte feltűnik fejére téve kezét. -nagyon erős vagy. Mondta a Férfi, én erre mosolyogva babrált Daiko az ujjaival.
-tényleg erős srác, de itt az ideje az ebédnek.
Szólalt meg teknős, majd mindenki bement.Az ebéd után Marron és Daiko elmentem sétálni a sziget körül. -Daiko..anyukád hol van? Kérdezett Marron, Daiko válaszul sóhajtott, és elkezdett mesélni. -igazábol nem ismerem.. egyedül élek apával kiskorom óta. Sóhajtott fel erre Daiko. Marron kicsit elszomorodva nézett De a fiú mosolyát látva elpirult, és tekintete oldalra vándorolt. -sajnálom.. De látom rendbe vagy. Mondta Mosolyogva a lány. Ezt követve Daiko és a lány együtt töltötték el a napot.
YOU ARE READING
Dragon ball H
Fantasyez a történet a GT befejezése után indul. Yamcha már nagyban élni kezdi az életét, mialatt szereli az autóját rátalál egy kisbabára aki itt sírt a sivatag közepén. Yamcha nem tudván mit kezdjen vele, sajátja ként kezdte nevelni. évek múlva, teljesen...