La makina estrania

16 1 0
                                    

Sinko peso dezpuez del pRo LoGo

Nara Juan Limón

Ez mui dyfisil zer el shiko maz kotizado kuando eztaz kazado. Todoz kieren konmigo! My ezpoza Jarli Cuin no ezta mui felis y no me dega avlar kon mys amikas por ezo. Ez pior kuando eres un Birul. Todaz Kieren kon Loz Birulz. Duranthe eztaz dyas, Myz konpanieros de Loz Birulz handan mui zospeshozoz. No ze khe tramazionan. Une dya me toko kuidar a Loz ijos de Drozs y Deivid. Aunke my esxznobyio me puzo Loz kuernos kon el, io era amiko de el. Desisy yr al zothano, a ber zy enkontraba haljo. Fue infaktante. Aera una makina muy estranion. Me zuby a eia. Disia 1814. La puze en marsha, y lo khe okurion fyue inkredibol. EZTABA EN EL ANIO 18141!!1!1!1!!1!1! I lo pior, doz shikaz me eztavan byendo...

Nara Eloys Brillerthon

Komo era de ezperarce, al zer shika de la tenporada, mushoz onvrez ze kerian kazar konmigo. My mami no Loz dehava porki zabya khe io no eztava felis. Eia kiere khe io ezte felis. Pero komo kiera me diho ezto.

Vaiolet Brillerthon: Eloys no puedez eztar reshazando a todoz Loz onvrez ☹️

Eloys Brillerthon: Ez khe nynguno me juzta 😞

Vaiolet Brillerthon: Ba a iegar uno khe the juzte. No the preokupes my byda 😌

En la tardye komenze a kaminar kon Penelopi. Avlamoz de lo khe pazo la urrrrtima bez.

Penelopi Federinton: Eran mui wapoz 😍

Eloys Brillerthon: El rubyio era zuper wapo 🥰

Penelopi Federinton: I el de la kanazta era mui lyndo. I ni ze dija el d la naris beia 😘

Eloys Brillerthon: Zy amika 😍

Bolvimoz a ezkushar el mizmo zonydo de la hotra bes hasi khe noz eskondymos. Ezta bes era un zolo onvre. No Hera nynguno de Loz de la hotra bez. Parezia konfundydo. Redepente noz byo a nozotraz. Ze azuztho y komenzo a ynthentar aser funsionar la makina. Redepente ze desbanesion. Fyue to zuper raro.

Penelopi Federinton: Kien ere eze? 🙁

Eloys Brillerthon: Deve zer Juan. Drozs ynben tho la makina. No kreo khe reaksione azi 🤔

Fue mui estranio, pero el shiko era mui wapo...

La nueba ezpoza: Juan Limón x Eloys BrillerthonDonde viven las historias. Descúbrelo ahora