1004_angel: slm mrb
Kook97: yine ne var
1004_angel: nasılsın
Kook97: şuan seni hiç çekemem
1004_angel: pki
"Kaba davranıyor demeyelim de tersinden kalkmış diyelim" diyerek Eunha'ya baktı Yuju.
"Hala mı o mesele. Bıkmadın mı?" diye gözlerini devirdi Eunha.
"Ondan nasıl bırakırım ki ona bi baksana. Tavşan suratlı bir kurabiye..." diye uzaklara daldı Yuju.
O sırada Taehyung geldi bir sandalye çekti yanlarına. Yuju ve Eunha aynı sınıfta idi. Taehyung ise Jungkook ile yan sınıftaydı. Ama Taehyung ve Jungkook arasında samimi bir ilişki yoktu. Pek konuşmazlardı da. Ortaokulda da aynı okulda oldukları için az çok tanıyorlardı birbirlerini. Taehyung sadece Yuju ve Eunha ile takılıyordu. Kendi sınıfında da pek kimseyle konuşmazdı. Jungkook'un sevgilisi olduğunu da ortaokuldan biliyordu.
"Çıkışta oyun oynamaya gidelim."
"Ödevlerim var ben eve gideceğim." Dedi Eunha.
Taehyung Yuju'ya baktı. Ama Yuju dalıp gitmişti.
"Yaa! Oyun oynamaya gidelim." diye yineledi.
"Bugün önemli işlerim var."
"Yine mi Jungkook'u takip?" diye ofladı Taehyung.
"Ya sessiz ol biri duyarsa hemen yayılır. Çok işim var daha eve erken gidip facebooktan stalk yapmam gerek. Belki ailesi hakkında bişiler bulurum. Anne babalar mutlaka facebook kullanıyodur."
Taehyung ve Eunha aynı anda kınarcasına kafalarını iki yana salladılar. O sırada zil çaldı ve Taehyung sınıfına gitmek için ayaklandı.