Tenefüs zili çaldığında Yuju arkasında oturan Eunha'ya döndü.
"Hala bir şey yazamadım terslemesinden korkuyorum."
"Terslemekte haklı Yuju. Kendini onun yerine koy."
"Benim sevgilim olucak ve Jungkook bana yazıcak..... ee tabiki Jungkook'u seçerim, salak mıyım?"
Eunha tam bir şey dicekken sağ taraflarından gelen gümleme sesiyle ikisi de yerinde sıçradı. Taehyung sınıfa koşarak dalış yapıcakken kapalı olan kapıya çarpmıştı.
"Salak..."diye fısıldadı Yuju ve Eunha aynı anda. Taehyung içeri girdi ve heyecanla konuşmaya başladı.
"Öyle bir şey oldu ki, deliriceksiniz."
"Ne ne ne? Sevgilisinden mi ayrıldı?" dedi Yuju heyecanla.
"Sınavlar mı erteleniyor?" dedi Eunha gözleri parlayarak.
""Hayır yaa. Yuju birazcık yaklaştın sayılır..." diye muzipçe sırıttı Taehyung. "Dün oyun salonunda Jungkook'u gördüm ve Pubgden ekleştik baya da konuştuk. Bana sıcak davrandı. Onun arkasından ettiğim kötü lafları geri alıyorum."
"NEEEEEEE?!" diye ayaklandı Yuju. Bu ani tepkisiyle sınıftan birkaç kişi onlara anlamsızca baktı.
"Ağlıcam, neden dün seninle gelmedim."
"Kaç kere söylüyorum size. Ben bi yere çağırıyorsam o işte hep bir hayır vardır. Geçen de okulu asalım dedim, gelmediniz yolda bedava yemek kuponu buldum...tch tch tch."
"Neyse iyi oldu iyi oldu. Orda tanışsaydık beni oyun bağımlısı sorumsuz bir kız sanabilirdi. Bu izlenim hoş olmazdı." diye sesli düşündü Yuju, Taehyung'u duymazdan gelerek.
"Ee anlat başka ne oldu?" diye sordu Eunha.
Taehyung havaya bakıp düşünmeye başladı. "Beni görünce yanlarına çağırdı...Jimin de vardı. Oyun oynadık. Eskilerden konuştuk falan...He bir de Jimin sizi sordu."
"Ne münasebet. Jungkook'um sormazken o niye sormuş?"
"Hep takıldığın kızlar kimler dedi. İsimlerinizi söyledim. Lise başında tanıştığımızı falan...durun şimdi bu önemsiz, çıkışta bana yemek ısmarladılar" diye ellerini çırptı Taehyung. "Biliyosunuz bedava yemeğe hayır diyemem." diye gülümsedi.
"Bilmez miyiz?" dedi Eunha.
Taehyung zil çalmasıyla kapıya doğru yöneldi. Yuju arkasından "detayları öğlen anlatcaksın" diye seslendi.
Daha sonra Eunha'ya döndü ve "Aslında Jungkook beni merak etti ama utandığı için Jimin'e sordurdu bence." dedi.
Eunha" Tanrım, kimlerle arkadaşlık yapıyorum" diyerek yukarı baktı. "Birisi aşırı saf birisi gereksiz hayalperest..."