Çok amaçlı salonda 11. Sınıflar ve 12. Sınıflar toplanmıştı. Sonunda kel ve kısa boylu zayıf adam yani müdür kürsüye çıktı ve konuşma yaptı;
"Sayın öğrencilerimiz! Büyük bir salgın hastalık Orta Doğudan, Kuzey Afrika ve Anadolu'ya bulaştı. Dolayısıyla ilimize de bulaştı. Bu nedenle tehlike bitene kadar sizi burada tutacağız. 9 ve 10. Sınıflar ise çoktan eve doğru yola çıktı bile..."
Müdür bir süre sustu ve sonunda devam etmeye karar verdi;
"Her sınıf kendi içinde bir başkan seçecek. Ardından bu başkanlar arasından dönem başkanları seçilecek. Bu iki dönem başkanı arasından da öğrenci yöneticisi seçilecek. Daha fazla bilgiyi başkanlarınızı seçtikten sonra alırsınız."
Müdürün göz işaretiyle herkes sınıfa çıktı. Sınıfa çıkarken Hasan yanıma geldi. Saçları normalden daha sarıydı.
-Naber Kanka! Dedi.
-Nolsun *mına! 7 saat yetmedi bir de üstüne okulda konaklayacaz!
-Salla be oğlum! Saçım nasıl olmuş?
-Bu ne la? Bok gibi olmuş n'aptın oksijenli su mu sürdün?
-Hee! Sen ne anlarsın lan! Leyla beğenir mi acaba?
-Olum bırak şu kızın peşini ya! Okulun en güzel kızı sana mı bakcak?
-Olum kızda bi bacak var-
O sırada sözü kesildi. Leyla hemen arkamızdaydı. Hasan sitir çekti. Leylanın parmakları Hasan'ın yüzünde iz bırakınca kendimi tutamadım ve Leyla'nın çenesine yumruğu geçirdim. Yumruğu yediği gibi yere yapıştı. Kendime geldim ve koşup Leyla'yı ayağa kaldırdım. Peşpeşe özür diledim. O sırada Leyla'nın sevgilisi Murat geldi ve bana kuvvetli bir uppercut geçirdi. Hafif zıplayarak yere serildim. Yerde kıvranırken Murat'ın üzerime geldiğini fark ettim. Sağ bileğine tekme attım. Murat yere düşerken kafasını da vurdu. Baygın gibiydi. Kafasından kan akıyordu. Sonunda bizi daire gibi kaplayan kalabalık susmuş, zaten ağlayan Leyla, Murat'ın başında daha fena ağlıyordu. O sırada üst kattan ön kapının açılıp kapanma sesi geldi. Koşup Murat'ın başına geldim. Tekrar özür diliyordum. Murat beni kendine çekti ve "Leyla'yı tüm gücünle koru. Her şeyin son bulmasını sağlıycak." Sustu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kıyametin Sonu
Science FictionEtraftaki ölüler, bir hastalık nedeniyle uyanıp canlıları yemeye ve kendilerine çevirmeye başladılar. İşte herkesin kurtarıcısı olan okul...