Sürtük//1

59 4 0
                                    

  “Karmen!” ismimin söylenmesiyle oturduğum yerden kalkıp. Sınıftan çıktım, ses koridordan gelmişti. Evrim eliyle gel işareti yapınca oraya yürüdüm. Evrim, sözde en iyi arkadaşımdı. Ne ben onun sırlarını biliyordum ne de o benim. Okulda kızlar arasında ismi ‘ikinci sürtük’ olarak anılırdı. Birincisi mi? Tabi ki ben.  Birçok kişinin gözleri üzerimdeydi, o silik insanlardan değildim, olmayacaktım da. Herkesin bana bakmasına bayılıyordum. Bu okuldan gittiğimde o yıllıkta takılı kalanlardan olmak istemiyordum.  İsmimin anılmasını istiyordum ‘Karmen Baytemür’ .

  Evrim’in yanına çok az mesafe kala bir iki kızın bana dik dik baktığını gördüm.  Evet, arada böle oluyordu herkes beni sevmiyordu ama sevenler daha fazlaydı belki okulumuzda daha fazla erkek olduğundandır bilmiyorum.

  O iki kız gıcık anıma denk gelmişlerdi. Durup onlara baktım. “bir sorun mu var?”

  Bir tanesi gözlerini kaçırırken diğeri, kısa sarı saçlı olan, yanındakine bakıp “sürtük” diye mırıldandı. Gülümsedim yanlış kişiye bulaşıyordu. Sırtımı dikleştirip kıza üstten baktım. Sahte bir kahkaha atıp “hemcinslerime aşık olmuyorum canım senin gibi.” Ellerimi belime koydum ve kıza doğru ilerledim, “lezbiyendin dimi sen?”

  Kızın sinirlendiğini kasılan çenesinden anlamıştım. İşte ben böyle güç alıyordum, insanların zaaflarını kullanıyordum.

  Kızın gözleri etrafı taradı kalabalık daha da artıyordu. Bana bakmadan koşar adımlarla uzaklaştı. Olaydan uzak olan kız bana kötü bakışlarını yolladı. Ona ‘ne’ dermişçesine kafamı salladım. Son kez bakıp arkadaşının arkasından gitti. O kızın lezbiyen olduğunu tüm okul biliyordu ne var yani bir kez de ben hatırlatmışsam?

   Evrim yanıma gelirken kalabalık dağılıyordu. “LGBT’yi sevmediğini  bilmiyordum dedi”

  Dudağımı büzdüm, “insanların ne olduğu umurum da değil, ben kendi işime bakarım” dedim. O sırada bir kol belimi sardı. Refleks olarak o tafra döndüm. Karşımda Kağan’ı görünce gülümsedim.  Uzanıp dudağımı öptü. Kağan benim platonik aşkımdı. Okulumuzun diğer popüleri.

  Bizimki her ne kadar çıkar ilişkisi gibi dursa da, ben ona aşıktım. Onun bakış açısından ben, popülaritesini yükselten kız. Benim bakış açımdan o,  kendimi bildim bileli sevdiğim Kağan.

  “duydum ki yine bir kıza bulaşmışsın”

  Sırıttım, “o kaşındı.”

REBIRTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin