Ella'dan
Etrafa göz gezdirirken kapıdan içeriye gözleri mor kolu alçıda Draco girdiğinde ben dahil herkes oraya bakmaya başladı.
Her hangi biri: kavga etmiş galiba
Her hangi biri2: daha doğrusu dayak yemiş
Draco kimseyi takmadan yanıma oturdu.
Draco: tılsım güzelmiş. Sonunda açmışsın
İlk şaşırdım yani neden böyle bişey söylesin ki? Ama sonra kendime gelip tılsıma baktım
Ella: ha evet. Teşekkürler
Draco: annem her gün açtımı diye soruyordu
Benim gülmeme karşılık oda tebessüm etti ve ziyafet başladı. En sonunda dayanamayıp sordum.
Ella: hey sen dayak mı yedin?
SALAK KIZ ÖYLE SORULUR MU
Draco bir bana birde alçıda olan koluna baktı, sonra buruk bir şekilde gülümsedi. İçeriye kafası sargıda, kolu ve bacağı alçıda pucey girince Bi afalladım. Salak değiliz o kadarını anlayabiliyoruz.
Ella: hasiktir
Ağzımdan çıkan küfürle Edwards bana garip garip baktı.
Ella: lütfen bana küfür etmeyi bilmiyorum deme?
Edwards: tabiki biliyorum. Ama söylemiyorum
Ella: bana bir tane küfür söylermisin?
Açıkçası söyleyeceği şeyi gerçekten merak ediyordum. Orospu çocuğu? Yok
Piç? Cık
Siktir? Yok ya
Edwards kulağıma eğildi
Edwards: bulanık
Bu küfürmüymüş? Dur ben sürekli küfür olan şeye gülmüşmüyüm?
Bittin sen malfoy.
Ona baktığımda odaklanmış bir şekilde pucey'e bakıyordu. Tahminlerim kesinlikle doğru.
Pansy'e baktığımda üzülerek pucey'e bakıyordu. Malfoy'a değil pucey'e? Vay be aşkıda sahteymiş.
O an gerçekten Draco'ya üzüldüm ama yapabilecek bir şey yoktu. Ben de 13 yaşına bir kızdım demi? Ne yapabilirdim ki? Bi sik yapamayacağımı anlayıp önüme döndüm ve yemeğimi yemeye başladım.
°
°
°
°
°
°
°Ksks dersinden çıkınca ortak salona geldim. Kütüphaneden muggle yazımı bir kitap almıştım onu açıp okumaya başladım. Satır başlarında kullanılan sumut cümleler kitaba heyecan katıyordu resmen kendimi kitabın için hissediyordum. Ki bu düşünceler kitabın elimden alınmasıyla son buldu.
Draco: bak sen şuna. Demek binamızda küçük bir sürtük var.
Oda haklıydı 13 yaşında bunları okumam pekte normal değildi.
Ella: bunu 13 yaşında birileriyle yiyişen Draco Malfoy'un söylemesi tuhaf. Kitabımı alabilirmiyim?
Draco bana sinirle bakarken Edwards kitabı ondan aldı
Edwards: naş naş yürüde ense tıraşını görsünler aslan parçası.
Draco ve köleleri uzaklaşınca kahkaha atmaya başladım
Ella: muggle kitabı okudun demi doğruyu söyle
Edwards: sen dedikten sonra merak edip okumuş olabilirim...
Daha fazla gülmeye başladım resmen anırıyordum. Bir süre sonra kendimi durdurmayı başardım.
Edwards: neden bu kitabı okuyosun?
Bilmem anlamında omuz silkince başıyla onayladı ve yanıma oturdu kitaba bakmaya başladı
Edwards: çüşşş kızım bu ne lan? İnsana sırf bu kitabı okuyup sevişmeye gidilebilir galiba
Büyük bir kahkaha daha patlattım Edwards büyülenmiş bir şekilde kitabı okumaya devam ediyoruz fakat unuttuğu bir şey vardı. O kitap benim.
Elinden kitabı aldığımda kafasını kaldırıp bana baktı
Edwards: heyy okuyordum
Ella: kitap benim şansına küs
Muggle'lardan her ne kadar nefret etsemde icatları ve kitapları güzeldi. Ama hălă işe yaramaz savunmasız canlılar benim gözümde.
Ella: yarın görüşüz Edwards
Ona el sallayıp odama gittim ve düşünmeye başladım...
Kendime uzun zamandır itiraf edemediğim bir şey itiraf ettim galiba...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ЄԼƠƝƠƦ۵ And ۵ϻÃĹƑỖЎ ~gizli Sırlar~
Hayran KurguElla&draco: rüyamda seni gördüm O damı? Kesinlikle biri büyü yapmış. Net Ella: beni mi? Draco: neden seni gördüğümü bilmiyorum aptal bulanık Ella: aptal? Muggle kitabımı okudun sen?