3.4

669 53 19
                                    

Draco'dan

Blaise: KİME DİYORUM? yine daldın...
Draco: ne? Ne yaptım?

Gözlerimi kara gölden çekip tekrar Blaise'ye çevirdim

Blaise: İyi misin diyorum? Yaşama tutunabilecek misin?
Draco: Ella nasıl?
Blaise: Nasıl olduğunuzu soranı siksinler

Diye ayağa kalktı

Blaise: şu aşık ergen modlarındanda çıkın bir an önce, hiç depresyonda 2 kanka çekemem.

Söylenerek yanımdan uzaklaştığında gözlerimi tekrar kara göle çevirdim.

Dalmışken gelen ayak sesleriyle kafamı o tarafa çevirdim, 1.90 boylarında yaklaşık 10 tane yaşlarının 17 olduğunu tahmin ettiğim varlık hogwarts'a doğru ilerlerken bende ayağa kalkıp arkalarından ilerledim.

Onlara doğru bir adım attığım anda hepsinin bana dönmesiyle havada kalan adımım yüzünden dengem bozulunca haliyle yüzüm yerle buluşmuştu. Adamlar beni takmayıp ilerlemeye devam ederken ayağa kalktım.

Ayağa kalktığım an yine bakışlar bana dönerken hogwarts'a cisimlenemediğimize küfür savurup hızlı adımlar ve eğik bir kafayla adamların yanından geçerk onları geride bıraktım.

Tabi ben böyle sanarken başımı kaldırınca kırmızıya yakın 10 gözle karşılaşmayı beklemediğim için tiz bir çığlık atıp bir iki adım geriledim.

Adamlardan biri bir resim çıkartıp yüzüme denk getirdiğinde gözlerimi kısıp resme baktım

Draco: Ella?

Tekrar adamlara baktığımda sadece 9 kişi kaldıklarını gördüm

Ella'dan

Elime aldığım kitap ve yeşil elmayla Hogwarts koridorlarında yasak saatinden önce son kez ilerlerken çarptığım bedenle kitap ırzıma geçmekten son anda kurtulmuştu

Ella: ayı mısın kar-aşkım

Karşımda gördüğüm lan somerhalder kılıklı adamla lafı neresinden kıvıracağımı bilemediğimden son anda adamla abi kardeş olmaktan kurtulmuştuk.

İsmini şu saniyeden itibaren lan ilan ettiğim adam yüzüme bir resim tutunca bir iki adım gerileyip resme baktım.

Lan: bu sen misin?

Ben lan'ın sesinin çekiciliğini düşünürken aklımın kenarından 'benim sesim daha seksi' diyen Draco'ya kendimce sırıttığımda adam sorusunu yeniledi.

Lan: bu, sen misin?
Ella: hayır benim bu kadar kocaman burnum yok

Diyerek kitabı tekrar kaldırıp elmamdan ısırık aldım ve hoşuma devam etmeye başladım.

Tekrar bir bedene çarptığımda küfürler savurarak başımı kaldırıp lan'a baktım kırmızıya yakın gözlerimi görünce gözlerim kısıldı.

Resmi bu sefer yüzümün yanına tuttu.

Lan: benimle geliyorsun

Dedi kolumdan çekerek. Ben seninle gelmeye dünden razıyım fakat tırnakların kolumu deşmeden çeksen iyi olacak.

Ella: Hayırdır seni vampir topluluğu falan mı yolladı?

Diye alayla sorduğumda şaşkın gözlerle bana döndü.

Lan: nereden bildin?

ЄԼƠƝƠƦ۵ And ۵ϻÃĹƑỖЎ ~gizli Sırlar~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin