Adsız Bölüm 5

9 1 0
                                    



3.kişi

Deniz son bir kez gökyüzüne baktı ve birazdan ölümü olacak denize.Hep ölümünün güzel bir yerde olmasını istemişti ve şimdi ölümü güzel bir yerde olacaktı.Arkasından ağlayanı olmayacağını düşünüyordu.Belki Ege diye düşündü sonra vazgeçti.Kim tanımadığı biri için üzülürdü ki?Bu dört günde ona çok bağlanmıştı belki birazcıkta hoşlanmıştı.Ama şimdi sonu burasıydı.Ölüm.

Kötü günler geçirmişti çok kötü günler.Üvey babası tarafından tecavüze uğramıştı annesi ise ona inanmamıştı.Yaşadığı büyük hayal kırıklığıydı çok büyük.Babasının ölümünden sonra her şey değişmişti.Egeye kadar o da bundan sonra hayatına Denizsiz devam edecekti.Müziksiz.Ona son mektubunda her şeyi anlatmıştı ve ölüme gelmişti.Kollarını iki yana açtı ve son kez derin bir nefes aldı.Kendini büyük bir boşluğa bıraktı sonrasında denize düşüşü ve karanlık.Hiç çırpınmadan öleceğini kabullenerek gitti.

Aynı saatler-Müzik odası 

Yine aynı saatte müzik odasının arka kapısından girdi Ege ama bugün içinde bir gariplik vardı,kendini kötü hissediyordu.Beş altı dakika geçti ama hala Deniz gelmemişti ayağa kalkarak oturduğu duvarın arkasına geçti piyanonun üzerindeki kağıdı görünce kaşlarını çatıp eline aldı.

Sevgili Ege,

Seni daha yeni tanıdım ama arkamda bir tek seni bırakacağım için sana yazdım.Hani neden ağladığımı sormuştun ya o gün ben de bir şey yok demiştim ama çok şey oldu sana anlatamadım kimseye anlatamadım.Üvey babam tarafından tecavüze uğradım Ege.Kendimi çok kötü hissediyorum ve unun tek çaresi ölüm.Ölerek kurtulabileceğimi düşünüyorum belki öldüğümde daha mutlu olurum.Seninle bu dört günüm muhteşem geçti bana kendimi değerli hissettirdin bunun için teşekkür ederim ama benim zamanım doldu.Kendine iyi bak, hep mutlu ol.Beni hatırla, bir zamanlar hayatımda bir Deniz vardı, deniz oldu gitti de.

                                                                                                                                                                             -Deniz

Ege şok içinde elindeki kağıdı yere düşürdü.Ne hissedeceğini kestiremiyordu.Belki Ege,Denizin hayatına dört gündür vardı ama Ege onu daha önce den hayatına almıştı.Dumura uğramıştı,bir şey yok derken çok şey olduğunu düşünmemişti.

Piyano|Tamamlandı|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin