ElölrőlTehát,hol is kezdjem? Elizabeth Forbes vagyok……….najó nem fogok hazudni a világnak. Elizabeth Mikaelson vagyok. Klaus és Caroline lánya vagyok. 1 évig számíthattam apámra,aztán elhagyott, mintha misem történt volna. De kezdjünk mindent az elejéről. Elmesélem,hogy,hogyan tudta meg anyám….az az ismertebb nevén Caroline,hogy terhes.
Rólam
2002 nyarán,pontosabban július 6.-án kezdődött,hogy anya egyre rosszabbul lett. Hányt,fájt a hasa stb. Ez ment 1 héten keresztül. Végül 13.-án keresztanyám,azaz Elena Gilbert tanácsolta,hogy vegyen egy terhességi tesztet. Nyílván hülyeségnek vélte Caroline de azért vett egyet mondván: úgy sincs veszteni valóm. Még aznap megvette az tesztet. Megcsinálta. És pozitív lett. Senki nem értette,hogy ez,hogyan lehetséges mert Caroline vámpír és a vámpírok nem szaporodhatnak. Egyből szólt Elenának mert nem tudta ki az apa.
- Jó figyelj Caroline! kivel voltál legutóbb?
- Nem tudom!
- Tudom,hogy tudod csak nem akarod beismerni! Ki az apa? –vett egy nagy sóhajt,tudta,hogy meg fogja utálni. -
- Klaus Mikaelson! –nem bírta Elena szemébe mondani annyira szégyelte. –
- Most viccelsz ugye? –Ő maga sem hitte el. –
- Nem!
- Jó figyelj! Hívd fel és beszéljétek meg! oké? –Kérdezte határozottan Elena. –
- Rendben! Köszönöm! –Nézett rá Caroline hálásan –
Igen így tudta meg anyám,hogy terhes. Azóta sem érti senki,hogy,hogyan lehetseges,de megtörtént. Most viszont megmutatom,hogy apa,hogyan tudta meg,hogy apa lesz!
Caroline hívja Klaust: Felveszi:
- Szia szerelmem! –Mondta Klaus a telefonba. –
- Klaus! Ez most nem a vicc ideje! Áttudnál jönni?
- Persze! Mi történt? – kérdezte aggódóan. –
- Nem telefon téma! 2 perc és ott vagyok!
És valóban 2 perc után ott volt. Bárcsak máskor is ilyen hamar itt lett volna……
- Itt vagyok! Mi a baj? –Kérdezte ijedten Klaus.-
- Hát igazából azt sem tudom,hogy hol kezdjem…..
- Mond csak!
- Jó! Terhes vagyok,és te vagy az apa! –Klaus először nem tudta elhinni,hisz tényleg lehetetlen. –
- De az nem lehet! te is és én is vámpírok vagyunk!
- Tudom! De meg is megtörtént!
- Megszeretnéd tartani?
- Amióta az eszemet tudom szeretnék gyereket,de nem szeretném apa nélkül felnevelni.
Itt még nem is tudta,hogy 1 év után így lesz……
- Nem is kell! –mondta habozás nélkül Klaus.-
- Mi? Komolyan mondod? –Kérdezte csodálkozva. –
- Persze! Én már csak tudom milyen apa nélkül felnőni! Nem szeretném,hogy majd ezt ő is átélje.
- Úristen! nagyon köszönöm! –mondta Caroline aztán örömében odament hozzá és megölelte.
Végül megegyeztek,hogy Klaus költözik át Carolinehoz.Elhagyva
Egy ideig minden ment a maga útján, 1 hónappal később megtudták,hogy lány leszek aztán elkezdtek gondolkodni a nevekkel. Ez a rész nagyon megmaradt anyának:
- Andrea,Zoé,Amanda,Aurora,Ketrin
- Biztos,hogy nem! – állította meg az Auroránál és a Ketrinnél. –
- Akkor az nem. –nevetett Caroline. - - Violetta,Viola,Anna. Egyik sem tetszik?
- Nem azt mondom,hogy rondák de olyan hétköznapiak. Nem?
- De! Lehet igazad van! Akkor mi lenne ha akkor választanánk neki nevet amikor meglátjuk! Oké?
- Ez jó ötlet! Legyen így!
Aztán picit több mint 9 hónap után,megszülettem. Pontosabban 2003. Április 16.-én. Amint világra jöttem és már nem sírtam betakartak és odaadtak anyának és apának. Egymásra néztek aztán megint rám.
- Elizabeth Mikaelson! Mit szólsz? –kérdezte anya apától. –
- Benne vagyok!
Aztán szépen elkezdtek nevelni. Aztán amikor 3 hónapos voltam Hayley beállított,hogy szintúgy terhes Klaustól. Később kiderült,hogy meg az előtt volt a dolog mielőtt Caroline lett terhes csak valamiért később hatott. Viszont Klaus elküldte mondván,hogy én már megszülettem stb. Hogy honnan tudom,hogy ez így történt? Onnan,hogy most is 2020 augusztusában itt ülök anyával szemben és írom amit mond. 1 hónapos koromban már meg is lehetett állapítani,hogy teljesen a kettőjük keveréke vagyok. Szőke hullámos haj,tengerkék szem viszont a nézésem és a fejformámat apámtól örököltem. 9 és fél hónaposan kimondtam az első szavamat ami apa volt de rögtön utána azt is kimondtam,hogy anya. Aztán amikor 1 éves lettem megszületett Hope Mikaelson. Na itt kezdődtek a gondok……
Amikor megszületett Hayley felhívta,hogy legalább nézze meg a lányát,nyílván igent mondott. Reggel elindult és délután amikor hazajött nem volt itthon senki. Anyának el kellet rohannia. Azt hitte apa itthon van. Amikor meglátott már álltam 1 évesen! Annyira emlékszem,hogy rám nézett,könnyes szemmel elmosolyodott aztán kiment az ajtón. Később anya amikor hazaért már nem találta otthon apát…..tudta,hogy elment már csak azt nem tudta,hogy meddig…….
YOU ARE READING
Lecserélve /SZÜNETEL/
VampireCaroline Forbes és Klaus Mikaelson lánya vagyok. 1 éves koromig Klaus foglalkozott veled aztán megszületett Hope Mikaelson és lecserelt rá. Caroline nevelt egész életemben és mindig gyözködtem magam,hogy egyszer úgy is visszajön. De nem jött. Mindig...