Rüya

366 11 0
                                    

Sabah şiddetli bir baş ağrısıyla uyandım. Saatin alarmının çalmasına 10 dakika vardı. Bir şarkıdan nefret etmek istiyorsanız zil sesi yapın kuralı benim için geçerli değil. En sevdiğim şarkıyı yapınca daha çok uyanasım geliyor. Annemden önce kalkıp şu hiç bir kuaförün yapamadığı ev topuzunu yapıp lavaboya ayaklarım her ne kadar gitmek istemese de tıpış tıpış ilerledim. Elimi yüzümü yıkamayı sabah sabah hiç sevmesemde o soğuk suyu yüzüme çarpmıştım. Her seferinde uyku tutmadığı için dışarı çıkıp markete gittim. Eve geldiğimde annem kapıda bekliyordu. Beraber annemle kahvaltı hazırladık. Kahvaltı bittikten sonra odama çıkıp facemde gezinmeye başlamıştım.

Telefonuma DBKG'den mesaj gelmişti.

Bugün buluşup bir şeyler yapalımmı yakışıklım ?

-1 0 dakika sonra çıkıcam ....... kafede buluşalım güzelim ;)

DBKG derken doğu batı kuzey güney ama ben onun kısaltması olarak DBKG diyorum. Doğu bana çoğunlukla yakışıklım der bende ona güzelim. Taksiden inip köşenin başındaki kafeye girip her zamanki gibi bizim masamıza oturup Doğu'yu beklemeye başladım. 15 dakikadır gelmemişti evet kesin yine kız kesmek için yolu uzatmıştı. Böyle düşünürken bir anda arkadan biri gözlerimi kapayıp "Bil bakalım ben kimim" demişti. Uzun süreden beri duymadığım sesti ama tanıdık geliyordu. Tabi ya eski sevgilim Meriç'ti. "Meriç senmisin?" deyince gözlerimi açıp karşımda ki masaya oturup o çapkın gülüşünü yerleştirmişti.

-Ah biliyorum hiç bir sevgilim beni unutamamıştı. Sende unutamadın dimi beni?

-Nerden çıktın sen taşınmamışmıydın? Yine hangi sevgilini görmeye geldin?

-Sevgilim filan yok ben seni görmeye gelmiştim.

Gözlerimi devirmiştim. Tam "Meriç benim..." derken Doğu gelmişti.

-Ne yapıyorsun yakışıklım? Bu seni aldatan şerefsizin burada ne işi var ?

Evet Meriçle 2 sene önce yazın tatilde tanışmıştık geçen senede benden hoşlandığını söylemişti benimde ona karşı duygularım boş olmadığı için çıkmaya başlamıştık. İlk öpücüğümü bir akşam yemeğinde bir kızla beraber yemeğe geldiğinde benim sinirlenip ayağa kalktığımda beni tutup kendisine çekmesiyle almıştım. O şokla yüzüne tokat atıp eve koşarak gitmiş ve saatlerce ağlamıştım. Etkisini 1 hafta evden çıkmamakla ödemiştim. Doğu en sonunda beni evden çıkarttığında yanında bir kızla bana bi açıklama yapmadan önümden geçip gitmişti. O günden beri kin beslemiştim ona tâki bugün karşıma çıkana kadar hangi yüzle çıkabiliyordu ki karşıma? Doğu'nun sözünden sonra Meriç ayağa kalkıp "Ben Ahsen'i aldatmamıştım" demişti ki Doğu bunun üzerine "Sen benim Ahsenimin ilk öpücünü çal bir hafta boyunca yanında olma kız dışarı çıktığında seni bir kızla görsün ve sen bir açıklama yapmadan yanından geçip git sonra aldatmadım de!" dediğinde gözlerimi yakmaya başlayan gözyaşlarım kendini tutamamıştı. Doğu Meriç'e saldırdığında hiçbir şey yapamıyordum onları izliyordum. Güvenlik geldiğinde Meriç'in son sözü "Ben seni sevmiştim be Ahsen" olmuştu."

Kulaklarımda yankılanırken gözlerim kararmaya başlamıştı.

Gözlerimi açtığımda her yer bembeyazdı yana baktığımda ağlayan bir Doğu beklemiyordum. Doğu uyandığımı farketmişti ki yanıma gelip "Yakışıklım sen iyi ol ben senin yanındayım zaten o şerefsiz de gününü görücek." dediğinde yüzümde azda olsa bir gülümseme oluşmuştu. Sarılıp kulağına "Boşver be güzelim sen yenileriyle uğraş eskiler eskide kaldı canım " diye fısıldamıştım. Doğu benden uzaklaşıp göz kırptı ve doktordan izin almak için ayağa kalkıp gitti. O sıra telefonuma bakmayı unuttuğum aklıma gelmişti elime aldığımda şaşırmıştım. 45 cevapsız arama 22 yeni mesaj hepsine teker teker cevap yazıp kapamıştım.

Doğu hastaneden taburcu iznini almıştı ve beraber hastaneden çıkmıştık. Eve geldiğimde annemden tam bir ton azar işittim. Doğu haber vermemişti. Doğu'yla atışırken ben odama çıktım bugün fazla yorulmuştum uyumak istiyordum. Yatağa yattım ve gözlerimi kapadım.

-Yakışıklım kalk hadi seni bir yere götürücem.

-Pijamayla gidemem be gerizekalı dur giyiniyim çık dışarı.

-Çabuk ol çok mutlu olacağın bir yere götürücem seni.

Hazırlanıp indim Doğu arabada bekliyordu ne ara araba almıştı bu çocuk arabaya bindim. Yolda giderken;

-Ne zaman araba aldın güzelim ve bu kadar güzel kullanabiliyorsun?

-Sus ve sadece beni izle.

..............

Araba durduğunda sahilde olduğumuzu gördüm " Nolur Meriç karşıma çıkmasın bir kere daha görmek istemiyorum" derken dışımdan konuştuğumu farkettim. Doğu bana bakıp "Hayır Meriç değil merak etme" diyip göz kırpmıştı. Sahile doğru ilerlerken şarkı sesleri geliyordu. Yolların kenarında güller ışıklar vardı. Etrafıma şaşkın şaşkın bakarken Doğu durdu. Karşıma baktığımda arkası dönük biri vardı. Doğu'ya baktığımda yavaş yavaş benden uzaklaşıyordu. "Yakışıklım o çocuk seni çok sevecek ona şans ver" demişti. Karşıma baktığımda hala arkası dönüktü. Ben onu öyle incelerken bir anda arkasını döndü ve bana doğru yaklaşıp elimi tuttu bir anda sarıldı. Sanki yıllardır onun kokusuna muhtaçmışım gibi karşılık verdim.

O kimdi? Adı neydi? Doğu nereden tanıyordu? Gerçekten beni mutlu edecekmiydi? Arkama baktığımda Doğu bize gülümsüyordu. Göz kırptı. Adını bilmediğim kişinin o kahverengi beni içine sürükleyen gözleri benim gözlerimi bulduğunda "Ahsen küçüğüm benimle çıkar mısın? Hayatıma renk katar mısın? Seni mutlu edeceğime söz veriyorum nolur evet de" dedi.

İlk bölümde sadece iki kişiyi kullandım ikinci bölümde bir kişi daha katılacak.
Lütfen okumayı bırakmayın.

Sizi seviyorum şuana kadar azda olsa beni takip ettiğiniz için.

Öpüldünüz :*

Bi'rüyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin