Borçlar

15 0 0
                                    

Doğu sakinleşmem ve birazda olsa ortamı yumuşatmak için çay getirmişti hepimize.Bir an önce duymak ne olduğunu bilmek istiyordum.
-Anlat hemen neyin vebalini yaşıyorum yine anlat
-Yakışıklım sakin ol bende tam olarak bilmiyorum babanın ortağı Samet.Biliyorsun benim kardeşim gibidir.Geçen gün buralara geri geldim neredesin bir görüşelim dediğinde öğrendim bende bunları.Normalde iş olaylarını asla anlatmaz ama bu sorun seni çok yakından ilgilendirdiği için aramızda kalması şartı ile söyleyiverdi.
-Ne zamandır burada ba.. Babam.
-Ben 1 hafta önce görüştüm o zamandan sayarsak sanırım 10 gündür filan
Mert söze atıldı."Madem 10 gündür burda neden hala bir sorun çıkartmadı.Kızını görmek istemese bile bu borçların evraklarını evine yollamak için uğraşırdı.Bu bok  herifin amacı ne anlamıyorum.Gerçekten anlamıyorum.
-Belki de sadece kızının ilk adımı atmasını bekliyordur.Aramasını ya da yüz yüze görüşmeyi tercih etmiştir kendi aklınca.
-Hayır hayır görmem,göremem.Yıllar sonra buna hazır değilim.Ne denli değişmiş ne kadar daha kötü kalbi kirlenmiş,bana hangi iğrenç sözlerini yinelecek duymak istemiyorum.diyerek başımı ellerim ile sarıp dışarıdan gelen her türlü uğultuyu bastırmak istedim.Tüm hepsi bir rüya olsaydı babam bugün saçımı okşasaydı "ben yanındayım güzel kızım" deseydi ve ben 7 yaşındaki o mutlu çocukluğuma dönseydim.Ama yaşananlar ne bir rüyaydı.Ne de hala 7 yaşında bir çocuktum.
Doğu ile kalkıp sametin yanına gitme kararı aldık.Bu süreçte merti yanımda istemedim.Yeterince zorlu bir süreç yaşıyorum.Onun ani bir çıkışı beni daha fazla uçuruma itebilirdi.O yüzden sadece doğu ile kalmaya ikna edebildim.

Sametin yanına geldiğimizde oda bizi bekliyordu.Masaya oturduğumuzda önümüze evrakları uzaltarak "Alttaki sayı senin altından kalkamayacağın kadar çok ama bir yolunu bulup ödeyebiliriz"demişti.Gözlerim yavaşça evraklarda ki yazıları üstün körü okumaya başlayarak en alta indi ve o 500.000 lirayı gördüğünde donakalmıştım.23 yaşında hangi insan bu kadar borçlanırdı bilemem ama uzun süre göremediğim babamın bana hediyesi ile karşılaşmıştım.

Doğu samet ile bu sorunların çözümünü konuşurken ben hala ne yapabilirim acaba diye düşünüyordum.Karşısına çıkıp ben sana ne yaptım demek tek başıma sessiz sakin yaşamıma devam ederken ne diye bana bu denli bir borca soktuğunu sormak istiyordum.

Doğunun sesi ile düşüncelerimden arınarak konuşmaya dahil oldum.Samet;

-Hesabının açılma tarihi 6 sene önceye ait.

-Nasıl yani?Ben yanında bile yokum nasıl başarabiliyor 

-Sen o süreçte daha reşit olmamışsın.Bu yüzden çocuk kumbarası olarak sen olmadanda senin adına hesap açabiliyor.

-Peki bu süreçte hesaba para yatırımı olmuş mu ?

-Baktığımı göre ilk 1 sene hiç haraketlilik olmamış.Ama sonraki senelerde 100 ile 200.000 arasında paralar yatırılıp çekilmiş.

-Hesabımı bir nevi benim adıma şirkette finansal kısım olarak kullanmış.

-Öylede denebilir.Ama sorun şu ki sen hesabın açılışından 1 sene sonra reşit oldun.Bu sebepten hesabı senden başkası kullanamaz yanında seninde olman gerekir bu süreçte hesabına nasıl para aktarımı devam etmiş bilemiyorum.

-İmzamın bir yerde olduğunuda düşünmüyorum.Uzun zamandır evraklarla uğraşmıyorum.Bu imkansız gibi bir şey.

-Sanırım ilk işimiz bunun ne zamandan beri yaşandığı.Belki o süreçte ne yaşadığını bilebilirsin.

-Evet.İlk süreç o.Peki bu borç kime ait ben ne için kime ödeme yapacağım ?

-Bakılana göre asioğulları holding adına yapılan bir taslak adına gözüküyor.

-Ben kendim gidip bizzat konu ile ilgili müdür ile görüşmek istiyorum.

Doğu hemen ayaklanıp "Hadi hadi kalk bir an önce gidelim"diyerek kolumu çekiştirerek beni odadan çıkarttı.Yol boyunca hiç konuşmamıştık.Araban indiğimde o  kocaman işyerine bakakaldım.Her şey yeni başlıyordu ben ne büyük bir belaya bulaşmıştım nasıl kurtulacaktım bilmiyordum.Sanki ben bir kartanesiydim.Ve büyük bir rüzgar beni oradan oraya savuruyordu.Hala yere inememiştim.Güvenli bir yere konmanın özlemiyle rüzgarın dinmesini bekliyordum..


....................

Canlarım uzun zaman sonra bu kitabı yarıda bırakmak istemedim.Üstünden çok geçti ama tekrar geri döndüm.Yeni kitaplarla maceralara devam etmeye geldim.Bu kitabı çok uzaltmadan büyük bir ani kararla bitirebilirim.Umarım yeni bölümü beğenip destek olursunuz:)

sizleri seviyorum...



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 28, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bi'rüyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin