Hastane

102 6 0
                                    

Sabah uyandığımda Betül yatakta yoktu. Banyoya baktım orada da yoktu aşağı indiğimde annemle kahvaltı hazırlıyorlardı. Bu saatte kahvaltımı hazırlanır dediğimde saat 13:15 geçiyor ne erkeni dediler. Saate baktığımda gerçekten de 13:15'ti. Telefonumu açtığımda Cenk'ten;

- Bugün Betül'le beni buluştur onu mutlu edip kendime aşık etmem gerek

-Kahvaltı edip getiririm sahilde buluşalım

- Tamam canım bekliyorum by

dedim. Doğu'ya da ;

- Cenk'le Betül'ü buluşturacağız bugün biz de gezelim istersen

- Tamam yakışıklım Cenk'le buluşup sizi evden alırız

- Neyse tamam o zaman görüşürüz

- Tamam canım bay

aşağı inip anneme yardım ettim. Yüzüne gülerek arkasından iş çevirenlerden nefret etmişimdir ama şuan aynısını ben yapıyordum ama mecburdum intikamımı alacaktım. Kahvaltı ettikten sonra Cenk için süslemiştim Betül'ü,hatta abartmıştım ama beğenmediği halde beğenmiş gibi yapıp ona yakın olması gerekiyordu. Kapı çaldığında aşağı inmiştik. Cenk ve Doğu çok yakışıklı olmuşlardı. Cenk'le Betül önden giderken biz Doğu'yla arkadan geliyorduk.

- Bugün neden bu kadar yakışıklısın

- Yo normal halim

- Ben senin normal halini bilirim

- Kime yenge diyoruz bu sefer deyip güldüm. Elini omzuma atıp göğsüne getirdi.

- Ya belli değil ama belki olabilir sana sormadan tanışmak istemedim yenge sen diyeceksen senin seçmen gerek deyip gülümsemişti. Beraber kafeye gitmiştik karşıdan bir kız geliyordu güzeldi. Sarışın,açık tenli,saçları çok uzun olmasa da güneşte güzel duran bir kıza benziyordu.Ama yapmacık gibiydi kısa etek giymiş ortalıkta kızım diye dolaşıyordu. Yanımıza geldiğinde yüzündeki gülümsemesi çok güzeldi. Galiba tek beğendiğim gülüşüydü. "Merhaba" deyip elini uzatmıştı."Merhaba ben Ahsen Doğu'nun en yakın arkadaşı onu üzeni üzerim " deyip korkunç bakışlarımı attım. Kız korkmuş olacak ki kekeleyerek "Bende Pınar " demişti. Doğu'yla biz gülüşürken o sadece susmuş bizi izliyordu. Bir ara Doğu "Pınar neden sustun katılsana sende bize "demişti,ama "Yok siz çok güzel konuşuyorsunuz ben sizi bölmeyeyim "demişti. Kulağına eğilip "Ben bu kıza yenge demem güzelim hiç konuşulmaz "dediğimde Doğu da bana katılıp "evet zaten çok utangaç işim olmaz" dediğinde "sen bana ne demek istiyorsun.Asıl utangaç kız sevilir" deyip uzaklaşmıştım. Biz böyle otururken telefonuma mesaj gelmişti. Cenk;

- Betül'le bugün çok güzel eğlendik akşama size gelsem sorun olur mu?

- Annemden gizli girersen neden olmasın tıpkı doğum günü gecesinden bir önceki gece balkona tırmandığın gibi

- Akşama ordayım sende eve git kız yeter çok gezme

- Sanane be salak

deyip trip atmıştım. Doğu'ya söylemiştim,hepimiz beraber kalmıştık ve ben her ne kadar Pınar'ı sevmesem de nezaketten de olsa evine bırak demiştim. Doğu Pınar'la giderken bende bir taksiye binip eve varmıştım. Eve girip bir şeyler atıştırıp hemen odama çıktım. Bu Cenk'in ayarı belli olmazdı. Kim bilir kaçta gelecektir.

........................................................

Odamda bilgisayara dalmışken bir yerden tıkırtı gelmişti. Kulaklıklarımı çıkartıp pencereyi açtığımda cama sinek gibi yapışmış Cenk'i gördüğümde çığlık atıyodum ki annemin beni duymasından korktuğum için ağzımı kapadım. Cenk açmamı beklemiş gibi bakıyordu. Kapıyı sessizce açtım adımını atacaktı ki "Ayakkabılarınla gireceğini düşünüyorsan senin o bacaklarını keserim çıkarda gir" deyip gülmüştüm. Ayakkabılarını çıkartıp yatağa oturmuştu ki ben ne olursa olsun güvende olsun diye kapıyı kilitledim. Arkamı döndüğümde yatağıma yayılmış sırıtıyordu gece gece ne bekliyordu. Gözlerimi devirip yatağa oturdum ve aniden ittim büyük bir gürültüyle düşmüştü. Hayvan kadar olduğunu bilmiyordum. Resmen deprem gibi odayı salladı mübarek. Annem "Ahsen! Kız noldu " deyip yukarı çıkıyordu. "Bir şey yok anne kitaplarımı düşürdüm ses ondan çıktı "deyip gülmüştüm. Yerde kıçını tutmuş kızmış bakışlarla bana bakıyordu. "Ne yapabilirim aklın da ne vardı bilmiyorum ama yatak iki kişilik değil tüm yatağı kaplamışsın kalk da bugün Betül'le naptın konuşalım "deyip elini tutup kalkmasına yardımcı olmuştum. Beraber oturmuştuk bu sefer yatağa,intikam planımız işlediği için mutluyduk. Cenk söze başlamıştı. "Bugün beraber bir kafeye gitmiştik bir şeyler yiyip lunaparka gittik. Pamuk şeker yedirdik birbirimize özlemişim onunla böle anılar yaşamayi ne bileyim gülüyordu en çokta gülüşü sevmiştim zaten nese intikam almalıydım. Yİne aşık olamam" derken gülmüştü."Sus" deyip ağzını kapamıştım.

"Sessiz ol simdi Betül'ü arayacağım hoparlörü açacağım ve çıkmak isteyip istemediği seni yarı yolda bırakırsa ne olur filan diye soracağım eğer gülersen telefonu kapadıktan sonra seni boğarak öldürürüm"demiştim. İntikam planına 2-3 gün kalmıştı sonra rahatlayacaktım. Telefondan numarasını tuşlamıştım ve çalmaya başlamıştı.

--------------------------------------------------------

- Efendim ahsen

- O kanki bugün Cenk'le buluştunuz ne yaptınız anlat bakalım ?

- Bir şeyler yedik filan...Sonra pamuk Şeker aldık. Ne bileyim çok tatlıydı ya" deyip gülmüştü.

- Eh çıkmak ister misin? Ne biliyim bir anda ortada filan bıraksa ne yaparsın ?

- Off çok üzülürüm ne bileyim çok özlemişim onunla vakit geçirmeyi o gülüşünü görmeyi filan ben yeniden aşık oldum ne bileyim keşke bırakmasaydım

deyip ağlamıştı. Cenk'in gözleri dolmuştu.Oda seviyordu Betül'ü.

- neyse Betül yarın konuşuruz 

deyip kapamıştım.

- Cenk ben ne bileyim evet önceden sevgilindi gözlerin hala daha seviyor gibi istemezsen intikam almayız ne bileyim onunla konuşurken yüzün gülüyor mutlusun o yüzden iptal ediyorum .

- Hayır Ahsen o beni üzdü hemde çok bu sefer o acı çekecek seviyorum ama intikamı yani planı iptal etmiyorsun deyip sarılmıştı. Saat 12:55 iken balkondan sessizce inmişti. Sabah mesaj sesiyle uyandım. Doğu'dan mesaj gelmişti."Bugün akşam buluşalım canım pizza çekmişti uzun süredir yemiyordum yakışıklım hazırlan 20:00'de alırım "demişti. Kahvaltı yaptıktan sonra odama çıkıp then wolfun 2.sezonunu izledim. Saate baktığımda 17:50'ydi.Annem yemek hazırlamıştı ama Doğu'yla yemek yiyeceğimizi söyleyip odaya çıktım. Duş aldım ve güzel kırmızı bir mini elbise ve saçlarımı salıp uçlarını dalgalandırıp hafif bir rimel ve likitle hazırdım.Saate baktığımda 7.55'ti. Kapı çaldığında annemin açmasını söyledim.Doğu odama girdiğinde şaşırmıştı. ilk defa elbiseyle görmüştü çünkü çoğunlukla elbise kombini yapmamıştım. Beraber restauranta gittiğimizde benim yerime yene sipariş vermişti. Biber ve mantar olmayacak demişti. Benim hakkımda çoğu şeyi biliyordu. Onu bu yüzden seviyorum. Ben bile o kadar çok şey bilmiyordum hakkında. Pizza yerken mesaj gelmişti. Yüzü düşmüştü.

- Azıcık hızlı ye benim işim var

- Nereye ?

- Cenk Betül'le tekmeyi koymuş sabah Betül dayanamamış ve Cenk'i arayıp sadece elveda demiş ve kapamış. Cenk endişelenmiş ve evine gitmiş. Kapıyı açmayınca kırmış ve yerde baygın duruyorken hemen hastaneye yetiştirmiş.

Bunu duyduğumda hemen dahada hızlandım bende gelicektim. Cenk beni de çağırmıştı. İntikam beraber açıklayacaktık ki üzülmüştüm ama bende intihara kalkışmıştım. Yemeklerimizi yedikten sonra hastaneye gelmiştik. Cenk'le beraber karşılaşınca durumunu sormuştuk. Doktordan izin alıp Cenk'le beraber Betül'ün yanına gitmiştik. Bizi görünce doğrulmaya çalıştı ama halsiz olduğu belliydi. Cenk söze başladı.

-Betül bunu senin ikimizi de yaptığı intikamı sadece senden çıkarmak istedik. Ahsen biraz da sen devam et.

-Yaklaşık 2 yıl önce Meriç'le çıkarken Meriç benim ilk öpücüğümü aldığı için 1 hafta boyunca evden çıkmamıştım. Ve çıktığım da Meriç'in bir sevgilisi olduğunu gördüm ve sen Meriç'le önümden geçip gittin. O Meriç'le gizli ilişki yaşayıp Cenk'i aldatan o kızda sensin ikimizin de hayatını mahvettin. İntikamımızı aldık. Bunu hak ettin

dediğimde Betül'ün gözlerinden yaşlar akıyordu."Haklısın ben çok hata yaptım ve ödedim bana çok iyi bir şey öğrettin. Şimdi sadece yalnız kalmak istiyorum lütfen" diyerek sözünü bitirmişti. Cenk gözleriyle hadi gidelim artık der gibi bakmıştı ve kalkmıştı. Bende arkasından gelmiştim kapıdaki Doğu bizi görünce merakla bekliyordu. Anlattık anlamında kafamızı salladık. Hastaneden çıkınca Cenk'e teşekkür ettim ve Doğu'yla beraber eve geldik. Annem merakla "Neredesin ?" diye sorarken benim cevap verecek halim yoktu. Doğu anneme anlatırken ben ağır ağır odama çıkıyordum. Hiç bir şey düşünmemek istiyordum. Belki uyursam geçerdi. Belkide müzik sadece Betül'ü üzerek değil intikam olarak düşünmek istiyordum. Uyku gözlerimi yavaş yavaş beni esir alırken gözlerim kapanmıştı.

Kusura bakmayın yeni bölüm biraz geç geldi :)) Umarım beğenirsiniz derslerimden dolayı biraz yazmakta geçiktim.

Bi'rüyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin