KEŞKE

269 29 88
                                    

Medya eren apimiz🛐

Bu bölümü 100 takipçi gazıyla başlıyım artık dedim ,sizi çok beklettim bende kurguyu nasıl devam ettiricem bilmiyorum ama sizin için güncel olmaya çalısıcam iyi okumalar (≧▽≦)

Kendimi bir sokağın ortasında bulmuştum , nasıl buraya kadar gelmiştim , nasıl olurda beni aldattığını anlayamamıştım hemde en güvendiğim insanla aldatması....
Kendimi hiç bu kadar aşağılanmış hissetmemiştim daha dün öptüğü dudaklarıyla şimdi başka bir erkeği şehvetle öpüyordu gözlerimle gördüm hıckk hı-ıck gözlerimin önünde AhAhaaa aklımı yitiriyordum sanırım.
Keşke seni hiç tanımasaydım keşke KEŞKE, sokağın ortasında bağırmaya başlamıştım, aklıma yeni geliyordu kirishimaya nasıl söylücektim onların yaptığı pislikten ben utanıyordum nekadar gülünç .
2 yıl önce Kasım:

kirishima:Hey midoriya gel bakalım buraya seninle bir işim var,

-kirishima gerçekten işim var hem seni kacchan arıyordu git bak istersen kocacığını kızdırmak istemezsin , sonra benden çıkarıyor sinirini.

Kirishima: kocacığım sinirli biri deil sadece biraz agresif olabilir,hem bak seni bir çocukla tanıştıracam böyle yakışıklı, zekiii ,zengi-

-Orda dur kirishima ben erkeklere ilgi duymuyorum bu sınav döneminde ise hiç sevgili peşinde olamam bu arada sanada öneririm kocanla uğraşacağına derslerine çalış ben bile seni kurtaramam,

Kirishima:katsuki senden zeki heee o yüzden götün kalkmasın,sen hani bir ara hitoshi'den hoşlanıyordun nasıl gay deilsin güldürme beniii yermi japon çocuğu (hangi kafayla yazıyom bilmiom).

-o öncedendi o zamanlar çocuktum bilmiyordum,

Kirishima:midoriya kendini yorma sınavlarla , akşam seni almaya gelicem katsukilerle gece kulübüne gidicez hem kafanı dağıtırsın olmaz mı ?

-Kirishima iyiki varsın senin gibi bir arkadaşa sahip olduğum için çok şanslıyım bu arada sana matamatik notlarını vermeyi unutmuşum,

Kirishima: İŞTE CESARET İŞTE FE-

-Kirishima iyimisin ne bağırıyorsun herkes bize bakıyor ,neyse gidiyorum ben.

Kirishimanın yanağından öptüm resmen kalbim deli gibi çarpıyordu bişey demesine izin vermeden ordan kaçmıştım .
Aslında aşık olduğum kişi kirishimaydı kacchan çocukluk arkadaşım ona aşık olduğunu söyleyince onu unutmaya çalıştım çünkü bu yanlıştı kirishimaya plotonik olamazdım,iki arkadaşımıda kaybedemezdim o yüzden unutmak zorundaydım ne kadar zor olsada deniyecektim....

Teneffüs zili çalmış çantamı topluyordum herkes kirishimanın bahsettiği çocuk hakkında konuşuyordu merak etmemiş değildim , aslında gayim ama zorbalığa uğramamak için bir erkek hakkında bile konuşamıyorum insanlar gerçekten çok acımasız kendi yönelimimi ben seçemiyorum bu benim suçum mu!?
Onun yerine tanrıya sorsunlar neden beni böyle yaratmış!??

Düşüncelere boğulmuşken sınıfın boşaldığını gördüm kirishima sanırım kacchana yetişmek için erken çıkmıştı ,
Katsuki:Oi oi deku senin ne yaptığını görmediğimi mi sandın!!

-neden bahsediyorsun kacchan?

Katsuki:ordan salak gibimi gözüküyorum haa!!

-Seninle uğraşamam çekil yolumdan!!(uyyyyy)

Katsuki:senin bu ara dilin ve başka yerlerin uzamış ,sevgilimin yanağından nasıl öpersin AhAhaaa!
Bakir seni bide utanıp kaçıyor korkak pislik ,elimden almayamı çalışıyorsun sevgilimi seni elimden kimse kurtara-

??: burası 1/b mi ??

-E-evett ,lütfen yardım et diye içimden çığlık atıyordum

Katsuki:sen şu yeni gelen çocukmusun,neydi ismin yarı yarıya piçmiydi!?

Todoroki:ismim todoroki ve sen iğrenç takma isminle söyleyebilirsin senin gibi biri benim ismini ağzına alamaz!!

-Size eğlenceler ben kaçarr-

Katsuki: akşam görüşürüz DEKUU!!

-kirishimaya söyle ben gelmiyorum ,size iyi eğlenceler.

Sinirle çıkmıştım kirishimayla orda birlikte olmak çok istiyordum ama şimdi kacchanın saçma kıskanma kirizleri yüzünden gidemezdim ,neden kimse beni bir kere bile düşünmüyor neden ben sevilemiyorum , artık bunu anlamı yoktu ,kirishima kacchanın ,kacchan kirishimanındı.
Ben aşkta kaybetmiştim çoktan...

Yolda giderken iki kedi dikkatimi çekti ikiside sanki k-kavga ediyordu,

-hey heyy ayrılın bakıyım,

-ne yapıyorsun orda??

-sende ki-

Arkama dönmemle iki çift farklı gözle göz göze gelmiştim ışıldıyordu ,çok güzel bakıyordu benim gözlerim ise solmuş tüm ışığı gitmişti ama o baktığında ilk defa herşey renklenmişti renk kaynağı oydu ondan geliyordu resmen ışık saçıyordu.

Todoroki: heyy ordamısınn?

Kıkırdamıştı gülüşünde kalmıştım resmen hayran olmuştum o gülsün ben izliyim sadece,

Todoroki: gözlerinle taciz etmeyi kesermisin!?

-özür dilerim!! ,Sadece gözlerin çok farklı ve farklı olması beni büyüledi .

Oda benim gibi yere eğildi ve şuan oldukça yakındık eli yavaşça yaklaşıyordu ,telaşlanmıştım kulağımın kıpkırmızı olduğunu hissetmiştim eli çillerimi degmisti.

-a-ahmm ne yapıyorsun ?!

Todoroki:çillerin çok yakın tanıdığım birininkine benziyordu özür dilerim!!

-yakın tanıdığın öldümü ?

Yutkunmuştum keşke sormasaydım çenesi kasılmıştı ve avucunu sıkmıştı,

-özür dilerim!b-ben gitsem iyi olur

Yanına yaklaştım ve iki gamzesini yukarı kaldırıp gülümsemesini sağladım,

-gülümse biraz yoksa erkenden yaşlı bir bunak olursun!! Okulda görüşmek üzere todoroki kuun.

Gülümsemişti en içten şekilde bu anı hafızama kazımak isterdim..

2 yıl sonra şimdiki zaman;

İşte onunla tanıştığım ilk zaman ve ilk pişmanlığım ,lanet olsunki gülüşü hafızama kazınmıştı...

Biri bana seslenmişti ,o sesti burda ne işi vardı y-yoksaa,

Kirishima:m-midoriya!?

Yazmayı unutmuşum 9 ay oldu yazmayalı gerçekten kısa mı uzun mu yazdım hiç bilmiyorum ,ben yazar değilim ve elimden geldiğince mantıklı yazmaya çalışıyorum gerçekten biraz zorlandım bir takipçimin bile okurken yüzünde gülücük oluyorsa kendimle gurur duyarım ,gazla çalışıyorum zaten yakında bütün kitaplara yb gelir nghdghsgshgdhdg
Seviyorum sizi nice 200 300 takipçilereeee(人 •͈ᴗ•͈)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 04, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ihanet(KİRİDEKU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin