Real World (Part8)

1K 105 6
                                    

Unicode

ThandarလဲDeanနဲ့စကားပြောပြီးတော့
ရုံးခန်းထဲကနေအပြင်ထွက်လာခဲ့တယ်....
သူထွက်လာတာနဲ့ရုံးအခန်းရှေ့မှာစောင့်နေတဲ့Christnaကိုတွေ့သွားတယ်...

Christna. ...အာ...ထွက်လာပြီလား...
ကြာတယ်နော်...

Thandar. ...အာ...ဟုတ်တယ်လေငါ.တို့.... ထားပါတော့နင့် ကိစ္စ အရေးကြီးတယ်မှတ်လားအထဲဝင်တော့လေ....

Christna. ....အရေးကမကြီးပါဘူး...
ဒီလိုပါပဲ...

တကယ်ကသူမဒီရုံးခန်းဘက်လာစရာမလိုဘူး
တမင်လာခဲ့တာဘာပဲဖြစ်ဖြစ်သူ့ဌာနကလူတွေကCEOဆီလာတယ်ပဲထင်ကြမှာပဲလေ...

သူမတွေးနေတဲ့အချိန်မှာပဲအရှေ့ကလူဆီကအသံကြောင့်ပဲအာရုံစိုက်မိသွားမိတော့တယ်....

Thandar. ...ဒါဆိုတမင်လာစောင့်နေတာထင်တယ်.....ကျွန်မထင်တာမှန်သွားတာများလား.....
ဒီကChristnaသိထားရမှာက ကျွန်မအမုန်းဆုံးသူကမျက်နှာနှစ်ဖက်နဲ့သူတွေပဲ.....
တစ်ကယ်မခင်ပဲနဲ့ကောင်းချင်ယောင်ဆောင်စရာမလိုပါဘူး.....ကျွန်မနဲ့CEOကဘာမှမပတ်သက်လို့စိတ်ပူစရာလဲမလိုပါဘူး....
အဲ့ကိစ္စက ကြောင့်ခင်ချင်တယ်ဆိုရင်လဲမေ့လိုက်ပါနော်......

Christna. .....အမလေးဘယ်လိုပြောလိုက်တာလဲ....Thandarရယ်ကျွန်မကိုဘာလို့အထင်လွှဲနေရတာလဲ.....

Thandarလဲကြောင်သွားတော့တယ်....ပထမသူမမျက်နှာကမဲ့နေပြီးတော့တစ်ခုခုပြောမလို့လုပ်နေပြီးတော့ရုတ်တရက်Thandarကိုခင်မို့မို့အေးဇာတ်သွင်းတော့တာပဲ.....

Dean. ...ရုံးခန်းရှေ့မှာဘာတွေဖြစ်နေတာလဲ....

Christna. ....Christnaကိုလေသူမအထင်လွှဲနေလို့ဖြေရှင်းနေတာပါ....CEOနဲ့ကျွန်မကိုအထင်လွှဲနေတဲ့ပုံပဲ......

Christna pov. ....အဟင်းဟင်း.....CEOကငာ့လိုချောတဲ့လှတဲ့နာမည်ကြီးလူမျိုးကိုအရှက်ရအောင်မငြင်းလောက်ပါဘူးလေ....
မျက်ရည်တွေနဲ့အလှလေးကိုဘယ်ယောကျာ်းမဆိုကာကွယ်ပေးချင်မှာပဲ.....

အဲ့အချိန်မှာပဲလူတွေကရုံးခန်းရှေ့မှာဆူညံနေကြတယ်ဆိုတော့စပ်စုပြီးလာကြည့်ကြတော့တယ်...
တချို့ကChristnaဘက်ကဆိုတော့Thandarကိုတောင်အပြစ်တင်တဲ့မျက်လုံးတွေနဲ့ကြည့်ကြသေးတယ်.....

Villain Life (Own creation) Zawgyi,Unicodeحيث تعيش القصص. اكتشف الآن