Newyear special

1.1K 96 10
                                    

Unicode

Hello. ..A departmentကThandarရုံးဆင်းသွားပြီလား....
အိုကေရုံးဆင်းသွားရင်အကြောင်းကြားပေးပါဦး.

Thandar. ....မကောင်းတဲ့လူကြီးကိုယ့်ချစ်သူကိုတောင်အဖက်မလုပ်ဘူး...ကြည့်နေညဘက်မှဖုန်းဆက်ကြည့်မကိုင်ဘဲပစ်ထားပြီးစိတ်ကောက်ပစ်မယ်....ဟွန့်.....

( )_

ကလင်...ကလင်....
ဟွန့်လုံးဝphoneမကိုင်ဘူးထားပစ်လိုက်မယ်...

ဒါပေမဲ့လဲမနေနိုင်လို့phoneကိုတချက်ကြည့်လိုက်တော့...A departmentရဲ့စီနီယာအမဖြစ်နေတယ်....(*_*)

Thandar. ...hello. ..ဟုတ်မ...ဟုတ်ဟုတ်ညီမသွားလိုက်ပါမယ်....

ကံကဆိုးချင်တော့ဘဲကိုစိတ်ဆိုးပါတယ်ဆိုမှအလုပ်ကလဲအချိန်ပိုဆင်းရဦးမယ်...
အဲ့လိုfeelingမျိုးကိုခုဖတ်နေတဲ့faတွေသိမှာမဟုတ်ပါဘူးလေ....ဟူး....()

Thandarတို့အလုပ်နဲ့လက်တွဲထားတဲ့companyရဲ့အောက်မှာနာမည်ကြီးVIPတှေအတှကျဖှငျ့ထားတဲ့စားသောကျဆိုငျ
တစ်ဆိုင်ရှိတယ်...

Thandar. .... .ဗိုက်ဆာလိုက်တာ....

Companyအပေါ်တတ်ခါနီးမှာလူတယောက်ကသူမလက်ကိုရုတ်တရက်လှမ်းဆွဲလိုက်တယ်....

Thandar. ...ဖယ်စမ်း...လက်ကိုလွှတ်...
နှာဘူးကြီး ပါ.....လာကြပါဦး....

အောျလဲအောျရှေ့ကလူကိုလဲအသရေိုကျနတေယျ.....

Alexdean. ...အား...သေပါပြီကိုယ့်အချစ်ရယ်
နည်းနည်းကြည့်ပါဦး....

Thandar. ..အာ...Alexရယ်လန့်သွားတာပဲ...

Alexdean. ..ဟွန့်ကိုယ့်ချစ်သူကရုံးမှာလဲကိုယ်တို့နှစ်ယောက်အကြောင်းလူတွေကိုမပြောပြချင်ဘူးဆိုအဲ့တော့ဒီကိုလာအောင်ပဲပြောရတာပေါ့...

Thandar. ...လူလုံးဝမသိစေချင်ဘူးမပြောပါဘူးရယ်..... တမင်လိုက်ပြောနေတာထက်စာရင်သူတို့ဘာသာသိစေချင်တာပါ...စိတ်မဆိုးနဲ့လေကွာ...မျက်နှာကြီးကလဲ....ပြုံးပါနော်....
အဲ...ဒီကောင်လေးစိတ်ဆိုးပြေသွားပြီကွာ...

Alex. ..ဒီကောင်မလေးကတော့လူကြီးကိုစနေတယ်...
ကဲအပေါ်တတ်ရအောင်ကိုယ်vip roomယူထားတယ်....

Thandar. ..အာ...တကယ်တော့လေ....
စိတ်ထဲမှာရည်းစားများရခဲ့ရင်လုပ်မဲ့ဟာတွေစဥ်းစားထားတယ်...
ခုလိုစားသောက်ဆိုင်မှာစားတာထက်ညစျေးတန်းလိုမျိုးဖြသ်ဖြစ်တယောက်လက်တယောက်တွဲပြီးသွားဖူးချင်တယ်....

Villain Life (Own creation) Zawgyi,UnicodeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin