Nå er det bare 2 dager til jeg reiser! Rommet mitt er pakket ned og er på vei over til USA for de neste 2 årene! Siden jeg ikke trives her i Oslo fikk jeg lov av mamma og pappa til å dra til onkelen, tanten og søskenbarnet mitt som bor i North Carolina i USA! Det kommer til å bli de beste 2 årene i livet mitt. Det er ikke akkurat så mye som skal til for å bli bedre enn de siste 10 årene siden jeg har blitt mobbet hele skolegangen min. dette er mye av grunnen ti at jeg ser sånn frem til å starte livet på nytt i USA, iallfall for 2 år.
Kusinen min heter Madison, hun har langt blondt hår som er litt lengere enn navlen, Brune store øyne og en perfekt kropp som jegs og gjerne skulle ønske jeg hadde. Hun er 167 ca høy og er like gammel som meg, altså snart 15 år (00’er). Jeg har ikke sett henne siden sommeren for 2 år siden da hun, onkel og tante kom reisende for å være i Norge for sommeren, men jeg face timer med henne nesten hver dag! Jeg har aldri vært i USA så selv bare d å reise dit er stort for meg, og det å tenke på at jeg skal bo der i 2 år er helt sykt! Siden det nå nettopp har blitt sommerferie så trenger jeg ikke begynne på skolen i USA før til høsten! Så jeg får tilbringe den første sommeren min i USA allerede i år. Jeg gruer meg egentlig veldig til å begynne på skolen, ikke fordi jeg er dårlig i engelsk for det er jeg egentlig ganske flink i, men fordi jeg er redd for hva folk vil tenke om meg. Her hjemme i Norge mener alle at jeg er stygg og feit, eller iallfall de fleste. Men siden jeg begynte å bli lei av at alle kalte meg feit, selv om jeg egentlig ikke er det, så begynte jeg å trene. Så jeg har gått fra å være normal til bli tynn, men nå er kroppen akkurat som jeg vil den skal være.
Jeg heter forresten Aria, er snart 15 år og bor da altså i Oslo, enn så lenge. Jeg har langt brunt hår som da er ca. like langt som Madison sitt. Jeg har grønne øyne og er 163 cm høy, som vil si at Madison er litt høyre enn meg. Det er egentlig ikke noe spesielt med meg.
Siden dette var den nest siste dagen før jeg reiser så vil jeg tilbringe så mye tid med familien som jeg kan. Så jeg gikk ned trappen til stuen hvor mamma og pappa satt i sofaen å så på TV. De snudde seg begge to og smilte til meg.
«gleder du deg nå da?» spurte mamma.
«ja, helt sykt! Men jeg kommer til å savne dere helt sykt, dere må love å komme på besøk så ofte dere kan!»
Vi kommer til å savne deg også skatten og vi lover å komme ned så ofte vi klarer» svarte pappa og reiste seg opp for å gi meg en klem som jeg gjerne tar imot.
Jeg satt meg ned sammen med de å så på tv. Siden det er fredag er det mye å se på.
«jeg tror jeg går å dusjer å legger meg» sa jeg da klokka begynte å nærme seg midnatt.
«greit d jenta mi, god natt elsker deg» svarte mamma og smilte mot meg.
«god natt, elsker dere» sa jeg og ga de begge en klem før jeg gikk opp trappa og inn på det tomme rommet mitt. Det eneste som var igjen var møblene, men alle hyller og skuffer var tomme siden det meste var sendt til USA. Alle bildene jeg hadde på veggen var tatt ned og pakket ned, utenom 1. bilde av Hayes som sto på nattbordet mitt. Jeg er nemlig er stor fan av MAGCON guttene, men mest Hayes og siden han bodde i North Carolina var det stor sjanse for at jeg kanskje møter han! Men siden han ikke går på normal skole, men blir hjemme undervist er nok sannsynligheten liten.
Jeg gikk inn på badet, tok av meg klærne før jeg så meg i speilet og smilte. Selv om jeg har blitt mobbet lenge så har jeg enda god selvtillit og jeg liker faktisk hvordan jeg ser ut. Jeg gikk så inn i dusjen, vasket håret, barberte leggene og under armene før gikk ut for å tørke meg. Jeg elsker å dusje før jeg legger meg. Det får meg bare til å bli slapp og trøtt, som da gjør det lettere å sovne. Jeg tok på meg en rød koseshorts der det sto «GRIER» på rumpa og en grå t-skjorte der det var et rødt hjerte på. Jeg gikk så for å legge meg. Med en gang jeg la hodet på puta så sluknet jeg.
Husk å legge igjen en komentar om hva du syns om historien. kommer en ny del senere i dag :) håper du liker historien.
YOU ARE READING
Moving for 2 years(Hayes Grier fanfiction)NORWEGIAN
FanfictionBoken handler om 15 år gamle Aria som flytter fra Oslo til North Carolina i USA for å bo med kusinen si, Madison, tanten og onkelen. Hun skal bo der i 2 år, men vil oppholdet bli så bra som hun forventet? vil hun møte sin livs kjærlighet? vil hun no...