I det jeg tok et skritt ut av flyet fra New York til Charlotte kjente jeg en strøm av glede komme gjennom kroppen min. Det skal bli så godt å endelig komme frem til mitt nye hjem. Jeg gikk gjennom flyplassen, men siden jeg aldri hadde vært her visste jeg ikke helt hvor jeg skulle så jeg bare fulgte strømmen. Da vi hadde gått i noen minutter kom vi frem til rullebåndet hvor bagasjen vår snart ville komme rullende. Siden jeg var ganske treig å sjekke inn kon kofferten min ganske tidlig. Den var rosa og ganske stor og tung. Jeg tok den av rullebåndet og begynte p lete etter utgangen. Det tok ikke lang tid før jeg så exit skiltet som lyste grønt i høyre hjørne av rommet. Jeg gikk mot den og kjente sommerfuglene strømme gjennom kroppen. Nå er det ikke lenge til mitt nye liv starter for fult. Med en gang jeg gikk ut av døren fikk jeg øye på kusinen min som sto der å ventet på meg. Jeg bare satt fra meg kofferten og sprang mot henne. Herregud som jeg har savnet henne! Hun klemte tilbake og sa:
«jeg har savnet deg helt sykt! Dette kommer til å bli såååå gøy» sa hun å slapp klemmen før hun så på meg og smilte.
«åhh ja, jeg har gledet meg så lenge til dette!» svarte jeg før jeg ga henne en liten klem til. Jeg fikk så øye tante og onkel som sto to meter unna oss. Jeg gikk for å gi de en klem. Jeg skulle til å gå og hente kofferten, men merket raskt at Madison allerede hadde gjort det. Vi begynte å gå mot døra og videre mot bilen. Dette kom til å bli sa gøy.
Når vi kom frem til huset deres ble jeg overrasket, det var mye større enn jeg trodde! Jeg har bare sett huset på facetime, men nå når jeg ser det i virkeligheten er det helt annerledes. Jeg tror virkelig jeg vil trives her! Huset var stort og hvitt hus med en liten tone av blå i fargen. Det var en liten trapp opp mot den røde døren og en stor grønn hage. Jeg syns nabolaget virket veldig kjent, men jeg klarte ikke komme på hvor jeg har sett det før. Er sikkert bare når jeg har facetimet med Madison. (Det er bilde av huset i starten av kapittelet, samme med rommet til Aria)
Vi gikk opp den lille trappen og inn den røde døren. Huset virket allerede veldig stort og fint. De fleste veggene og møblene var lyse med små fargeklatter her og der.
«Madison, du kan gå og vise Aria rommet hun skal ha mens hun er her nede» sa tante og smilte til oss. Madison nikket og viste meg veien opp den hvite trappen. Når vi kom til toppen av trappen var det en lang gang foran oss med 2 dører på hver side av gangen og en helt på enden. Huset var mye større enn det så ut som forfra!
«her er mamma og pappa sitt rom» sa hun og pekte på den første døren til venstre side. «her er mitt rom sa hun og pekte på det første rommet til høyre før hun gikk videre til den andre døren hun åpnet forsiktig opp døren. «her er ditt rom for de neste 2 årene!» og smilte stort til meg.
«OMG det er sykt fint» sa jeg mens jeg så inn på det store rommet. Den ene veggen var lille mens de andre veggene var hvite. Midt i rommet sto det en stor dobbeltseng som var pyntet med et lilla sengeteppe og lilla puter. I taket hang det en fin grå lampe med sirkler på. Det var også en tv på motsatt vegg enn sengen var på. På veggen var det også en dør som led inn til mitt personlige bad! Dette er så utrolig kult. Jeg har mast så mye på mamma og pappa om å få en ny seng, men de orket aldri å bruke så mye penger på det, men nå har jeg endelig fått det!
«dette er helt fantastisk» sa jeg og smilte bredt mens jeg gikk mot Madison for å gi henne en klem. Hun klemte tilbake og vi gikk og satt oss på den nye sengen min.
«jeg har gledet meg så lenge til du skulle komme, dette kommer til å bli 2 fantastiske år!»
«jeg har gledet meg sånn til å komme! Har vi noen planer de neste dagene?» spurte jeg
«tror egentlig ikke vi har noen planer resten av sommeren» svarte hun litt skuffet
«men vi kommer nok til å ha det gøy uansett, fortell meg litt om guttene i byen da!» sa jeg og smilte fra øre til øre
Etter vi hadde snakket i mange timer kom plutselig tante inn i rommet og sa hun hadde en overraskelse til oss og før vi visste ordet av det tok hun frem to billetter til MAGCON i Charlotte og det er bare 2 dager til! Jeg ble så overrasket at jeg begynte å hoppe rundt rommet av glede men jeg hylte så høy jeg kunne. Når jeg endelig klarte å roe meg ned så jeg at alle sto å lo av meg. Jeg kjente jeg begynte å bli varm i kinnene og begynte selv og le når jeg tenkte over hvordan det sikkert så ut, men jeg ble jo bare glad for overraskelsen! Madison er ikke så stor fan av MAGCON guttene, men jeg tror nok hun blir med alikavel.
"Dette blir nok spennende" sa Madison og prøvde å holde latteren inne. Jeg begynte bare å le før jeg gikk til tante og onkel for å gi de en klem.
"tusen tusen tusen takk, dere aner ikke hvor mye dette betyr for meg" sa jeg og smilte stort mot de. De bare klemte meg tilbake og smilte.
"Men vil dere være med på butikken?" Spurte onkel
"Greit for meg" sa jeg og så mot Madison. Hun nikket og vi gikk ned i gangen for å ta på meg sko og jakke før vi dra videre til butikken.
--------------------
Hei jeg vil bare si at det er ikke sikkert det kommer så mye oppdatering i dag og i morgen siden jeg er på vei til Trondheim, men jeg skal prøve så godt jeg kan og skrive på mobilen!
YOU ARE READING
Moving for 2 years(Hayes Grier fanfiction)NORWEGIAN
FanfictionBoken handler om 15 år gamle Aria som flytter fra Oslo til North Carolina i USA for å bo med kusinen si, Madison, tanten og onkelen. Hun skal bo der i 2 år, men vil oppholdet bli så bra som hun forventet? vil hun møte sin livs kjærlighet? vil hun no...