Asta and Mimosa Vermillion VS Jimmy and Marina Tag Battle Asta Bring Out His Pokeball Mimosa Bring Out Her Pokeball Jimmy Bring Out His
Pokeball Marina Bring Out Her Pokeball Asta and Mimosa Go Hatchill Go Dragua Jimmy and Marina Go Typhiosion Go Little Miss Let Battle Begin Jimmy Go Typhiosion Used Ember On Hatchill Asta Go Hatchill Used Dig Marina Go Little Miss Used On Dragua Mimosa Go Dragua Used Dig Asta Go Hatchill Used Water Pulse On Typhiosion Jimmy Go Typhiosion Used Inferno They Both Hit Each Hit Boom Asta Go Hatchill Used Water Gun On Typhiosion Jimmy Go Typhiosion Used Flamethrower On They Both Hit Each Both Boom Asta Go Hatchill Used Draco Meteor On Typhiosion Typhiosion Down Marina Go Little Miss Used Dark Pulse On Dragua Mimosa Go Dragua Used Dragon Pulse On Little Miss They Both Hit Each Boom Mimosa Go Dragua Used Draco Meteor On Little Miss The Winner Asta and Mimosa Vermillion Mimosa Run Toward Grab Asta Mimosa You Did It You Won Hug Kiss Asta Marina Hug Kiss Hold Hands Together Jimmy Jimmy Hug Kiss Hold Hands Together Marina Mimosa Hug Kiss Hold Hands Together Asta Asta Hug Kiss Hold Hands Together Mimosa Asta and Mimosa We Meet Again Jimmy and Marina We Meet Again Jimmy and Marina Hold Hands Together Walking Together Hold Hands Together Hold Their Arm Together Asta and Mimosa Hold Hands Together Walking Together Hold Their Arm Together.
YOU ARE READING
Asta X Mimosa Vermillion Love Couples Romance
RomanceAsta X Mimosa Vermillion Love Couples Romance