Asta and Mimosa Vermillion VS Ash and May Tag Battle Asta Bring Out His Pokeball Mimosa Bring Out Her Pokeball Ash Bring Out His Pikachu May Bring Out Her Pokeball Asta and Mimosa Go Hatchill Go Dragua Ash and May Go Pikachu Go Blaziken Let Battle Begin Ash Go Pikachu Used Volt Tackle on Hatchill Asta Go Hatchill Used Dig May Go Blaziken Used Flamethrower On Dragua Mimosa Go Dragua Used Dig Ash Go Pikachu Used Thunderbolt On Hatchill Asta Go Hatchill Used On Dig Asta Go Hatchill Used Dragon Pulse On Pikachu Ash Go Pikachu Used Dodge It Asta Go Hatchill Used Draco Meteor On Pikachu Pikachu Down May Go Blaziken Used Ember On Dragua Mimosa Go Dragua Used Dig Mimosa Go Dragua Used Dragon Pulse On Blaziken May Go Blaziken Used Dodge It Mimosa Go Dragua Used Draco Meteor On Blaziken Blaziken Down The Winner Asta and Mimosa Vermillion Mimosa Run Toward Grab Asta Mimosa You Did It You Won Hug Kiss Asta May Hug Kiss Hold Hands Together Ash Ash Hug Kiss Hold Hands Together May Mimosa Hug Kiss Hold Hands Together Asta Asta Hug Kiss Hold Hands Together Mimosa Asta and Mimosa We Meet Again Ash and May We Meet Again Ash and May Hold Hands Together Walking Together Hold Their Arm Together Asta and Mimosa Hold Hands Together Walking Together Hold Their Arm Together.
YOU ARE READING
Asta X Mimosa Vermillion Love Couples Romance
RomantizmAsta X Mimosa Vermillion Love Couples Romance