- twenty five -

11 2 0
                                    

hi?

dah lama tak jenguk korang :)

cuz ik that no one will read what i want to write, so now aku nak luahkan apa yang dalam fikiran.

. . .

lately ni idk whyyy aku cepat stress, cepat touching, cepat resah. ik it's not a good thing happened. tapi aku takleh nak kawal emotion aku, perasaan aku.

maybe sebab belajar. vibe belajar kat rumah ngan hostel totally different. nal menghafal, buat hw yang bertimbun. nak kata regret ambil science stream? i hope I'll never say that. this is my choice so i should take a risk aight?

sometimes aku rasa aku ada masalah mental, tapi aku tak akan mudah nak tentukan sendiri. i wish aku boleh jumpa pakar, tapi nak cakap kar parents? it'll be a funniest thing ever. sebab aku bukan jenis cepat tunjuk mood sedih aku depan ii.

aku depan family childish, suka marah ii, manja.

nak luahkan dekat someone? i wish i can. but sadly, I can't ')

aku punya overthinking teruk sangat. aku tak tahu nak handle benda ni. aku resah bila dengar bunyi kereta kat luar sana, bunyi berlanggar. tak tahu nak kata aku ada trauma sebab kucing aku pernah mati kena langgar?

tapi serious, aku rasa tak tenang kalau kucing ii aku yang lain ni main ii kat luar. aku takut same thing happens.

then, beberapa hari ni, ayah aku demam. aku tak kuat tengok. ayah aku dah berumur. macam ii boleh jadi. tu yang aku fikirkan, bila ayah minta urut. i hold my tears, tak nak dia nampak. aku harap ayah sihat macam selalu ')

sakit sangat tanggung benda ni. aku pendam, simpan. pretend aku selalu happy. tapi aku syukur bila ada kawan ii yang boleh buat aku happy eventho diorang tak tahu, tak nampak aku sedih.

and aku boleh hilangkan rasa ni dengan tengok idol ii aku? salah satu nya.

dan sumpah, aku rindu korang. yang selalu support aku, kacau mb aku. tapi bak kata kak el, semua dah ada hal masing ii sekarang. ye aku tahu, tapi selalu fikir korang lupa aku ke? mana kita yang dulu? aku rasa aku memang dah dilupakan. kat wasap un aku nak interact ngan korang aku rasa was-was. ragu-ragu, sebab aku tahu korang ada member lain.

nak kata jeles tak juga, aku kecewa. korang balas aku un nak taknak je.

hahaha. apalah aku ni. benda kecil un nak ambil kira kan?

nak menulis? aku kena tunggu mood sebenar ii nya datang. doakan aku!

so yeah ni je, thank you for everything. aku doakan korang sentiasa sihat dan happy selalu. kalau rindu chat je lah aku hoho. stay safe everyone. goodluck future.

fi hifzillah,
fayeaarabella <3

5 March, 2021.

Without Hope Where stories live. Discover now