Ako ste s Baku squad dojedly, tak sa na teba začali pozerať niaký zelenovlasec a taký čudný týpek s asi nafarbenými vlasami ako na zjavenie! Mala si z nich hrôzu tak si išla trochu rýchlejšie. Keď si išla do izby tak sa za tebou zastavili Denki a Shitty hair. A-ahoj povedal Denki s červenými lícami. Ty si len nechápavo povedala „Ummmm... ahoj?" Shitty hair a Denki už nič nepovedali a bežali preč. Popri tom ako si sa vracala do izby si mala pocit že ťa niekto sleduje, otočila si sa, za stenou boli tý dvaja týpkovia z kuchinky ale ty si si ich nevšimla. Tak si išla ďalej. V izbe bol Sero a Katsuki o niečom sa rozprávali. „Ahoj" povedala si, keď si ťa všimli tak sa na teba usmiali. Katsuki sa ťa opýtal „Pustíme si dačo?" Súhlasila si a sadla si si medzi Sera a Katsukiho. Pustili ste si horor Lights out, Sero nebol zvyknutý takže sa držal za tvoju ruku. Katsuki a ty ste boli úplne OK. Keď to skončilo tak Katsuki odprevadil Sera do jeho izby, lebo ty si tam kôli Minetovi nemohla ísť. Katsuki sa tam zdržal lebo Sero sa bál toho hororu. Hrala si na posteli hry až kým ti niek to nezaklopal na dvere. Boli to ti dvaja týpkovia. Dosť sa červenali... „A-Ahoj" povedal jeden pozvala si ich dnu.
~Medzi tým u Sera a Mineti~
Mineta: Tak čo Katsuki?! Ako sa ti s ňou žije?
Katsuki: Nebavím sa s hlupákmi!
Sero:😆
Mineta: -začal premíšľať nad tebou a slintať-~U vás v izbe~
Ponúkla si im marshmalows a vodu. Obaja na teba pozerali s obrovským respektom. Sadla si si oproti nim a opýtala si sa „Prišli ste nám niečo odkázať alebo ste prišli len tak?" Ani jeden neodpovedal... Jeden z nich zrazu odvetil „Prišli sme len tak, zoznámiť sa." Povedal ten pol na pol boy -začali ste sa zoznamovať-
Chvíľu ste sa ešte rozprávali a potom odyšli.
Netrvalo dlho a prišiel Katsuki. Nič nepovedal a hodil sa o svoju posteľ. „Čo sa stalo???" Opýtala si sa „Ale nič!" Znela odpoveď.
~v jeho hlave~
To hnusné hrozno my chce prebrať crush!!!😡
To sa deje! Nabudúce keď ho uvydím tak...Objala si ho. „Ak už ťa trápi čokoľvek potrebuješ ukľudniť!" Povedala si mu. On ťa iba bez slova objal späť.😌
Dúfam že sa kapitola páčila💥💥💥
SORRY ZA CHYBY😅
(395 slov🖤)
YOU ARE READING
💗Bakugo a ty💗
FanfictionSi obyčajné dievča, ktoré sa rozhodlo využiť svoj puirk pre správnu vec a ísť na UA. Tvoj quirk: Telekynézia